piątek, 19 sierpnia 2016

Najlepsza drogeryjna konturówka? Koniecznie musisz wypróbować Nude Lips od Wibo.

Od dłuższego czasu mam w planach konturówkowy post i dlatego też przeszukuję drogerie. W Rossmannie natrafiłam na Nude Lips od Wibo w odcieniu pomarańczowej czerwieni. O dziwo odcień jest niezwykle twarzowy i czuję się w nim komfortowo i pewnie. Ostatnio używam wyłącznie kredek, ponieważ są najwygodniejsze i zajmują mało miejsca w torebce.
O produkcie:
Konturówki do ust w naturalnych odcieniach. Ich formuła o idealnej miękkości pozwala na precyzyjne zakreślenie konturu ust, umożliwiając wykonanemu makijażowi ust przetrwać wiele godzin. Kolory zaprojektowane tak, by idealnie komponować się z pomadkami Glossy Nude. W celu uzyskania maksymalnej trwałości pomadki możesz położyć konturówkę na całą powierzchnię ust, a dopiero następnie nanieść pomadkę.

Kredka na pierwszy rzut oka nie zwraca uwagi, ponieważ nie wyróżnia się niczym nadzwyczajnym. Zatyczka jest ciut jaśniejsza niż rysik, więc polecam sprawdzić odcienie przy pomocy testerów. Niestety produkt nie jest zafoliowany, więc zdarzają się przypadki "zmacanych" kosmetyków. Nie lubię tego i przed zakupem zawsze sprawdzam stan malowideł.
Czy mogę stwierdzić, że pokochałam ją od pierwszego użycia? Konturówka posiada przyjemną konsystencję. Nie jest za twarda, nie jest za miękka. Z łatwością sunie po wargach i pokrywa je już przy pierwszej warstwie. Posiada nieziemską pigmentację, więc nie wymaga poprawek, ponieważ można ją lekko rozsmarować i wetrzeć w usta.
Czas trwałości? U mnie w idealnym stanie wytrzymała aż 5godzin! W tym czasie piłam mrożoną kawę i zjadłam Kinder Bueno, zauważyłam jedynie minimalne, równomiernie starcie, które można było zniwelować przez wspomniane roztarcie.
Wykończenie? Moja ulubione, czyli satynowy mat. Usta nie wyglądają na przesuszone, wręcz przeciwnie. Są pełniejsze i przyjemnie gładkie. Kredka nie podkreśla suchych skórek oraz nie wchodzi w drobne zmarszczki.
Cena i dostępność? Kosztuje około 6zł i można dostać ją w Rossmannie.

Zdecydowanie jestem w nich zakochana i mam chęć na pozostałe odcienie. Mam nadzieję, że również przypadną mi do gustu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.