niedziela, 21 sierpnia 2016

Który odcień wybrać? Zestawienie 32 szminek firmy Avon.

Kobieta zmienną jest, dlatego też posiadam multum szminek. Są to miniaturki, ponieważ przed zakupem, wolę wypróbować dany produkt. Takie maleństwa są genialnym rozwiązaniem, gdy nie mamy miejsca na pełnowymiarowy kosmetyk. Są również tanie, ponieważ zamawiałam je u kuzynki za 10zł,a w zestawie znajdowało się 20sztuk, które wybrałam sama. Każda z nich ma inną konsystencję, wykończenie i trwałość. Nie mogę narzekać na pigmetantację, bo jest naprawdę przyjemna. Z trwałością bywa różnie, bo niektóre znikają po godzinie, a inne po 4. 
Wiele razy zdarzyło mi się, że szukałam danego odcienie i nie mogłam go znaleźć. Mam nadzieję, że post będzie pomocny i znajdziecie swoją perełkę. Pogrupowałam je oczywiście kolorami, aby było łatwiej odszukać grupę, która Was interesuje.
Na zdjęciach widnieją ich nazwy, które pisałam od lewej strony (lub dołu, jak kto woli). 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.