wtorek, 9 sierpnia 2016

Dreamy Summer Night od Yankee Candle.

Przyszedł czas na ostatni zapach z najnowszej serii Yankee Candle. Po kolorze tarty myślałam, że dotrze do mnie ciężki, męski aromat. Ostatnio przekonałam się do nich, ponieważ są mocne, a zarazem rześkie. Jednak po rozpaleniu otrzymałam całkowicie inną propozycję zapachową.
Czy przypadła mi do gustu?
O zapachu:
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu relaksującej mieszanki wanilii z heliotropem i odrobiną drzewnych nut. Dreamy Summer Nights roztoczy przed Tobą magię ciepłych, gwiaździstych letnich nocy...

Na pierwszy rzut oka zachwyciłam się ogólnym wyglądem. Naklejka przypomina mi magiczny las, w którym mieszkają świetliki.
Nie spodziewałam się, że czarna tarta może mieć aż tak słodki aromat. Bez dwóch zdań przypomina mi inny waniliowy wosk, więc nie byłam aż tak podekscytowana nowym produktem YC, jak było w przypadku pozostałej trójki.
Po rozpaleniu niemal natychmiast otula nas słodycz wanilii i kwiatów heliotropu połączona z aromatem świeżego drewna. Uważam, że całość jest idealnie skomponowana i dlatego nie jest męcząca. Bez dwóch zdań można się przy nim zrelaksować.
Kojący, czarujący i zdecydowanie tajemniczy zapach będzie idealnym dodatkiem do ciepłych wieczorów.
Jeśli ktoś jest ciekawy, mogę podpowiedzieć, że tarta jest dostępna w sklepie Goodies za 8zł.

PS Wiedzieliście, że heliotrop pachnie jak wanilia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.