wtorek, 9 sierpnia 2016

Jak spisały się hybrydy Victorii Vynn?

Prawie dwa lata temu zakupiłam zestaw lakierów hybrydowych. Od tego czasu użyłam już masy produktów, pochodzących z różnych firm. Manicure jest niezwykle wygodny i efektowny, ponieważ przez 2-3 tygodnie nie muszę martwić się o stan moich paznokci. Zawsze wyglądają pięknie i zachwycają. Zawsze używałam tanich lakierów, a teraz przyszedł czas na profesjonalną serię Salon Gel Polish COLOUR. Nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą, więc byłam podwójnie ciekawa czy dam radę oraz jak się spiszą dane kosmetyki. Tak więc niemal od miesiąca jestem szczęśliwą testerką i dzięki nim przekonałam mamę do kolorowego zdobienia. Zawsze unikała pięknych barw i stawiała na nudziaki. Teraz jej paznokcie zdobi ciemna mięta,u mnie zaś króluje fuksjowy fiolet.
Jak już kiedyś wspomniałam, Victoria Vynn to firma powstała w NYC, która czerpie inspirację ze światowej stolicy mody i desingu.

O produkcie:
Gel Polish Color Victoria Vynn to światło-utwardzalna linia lakierów hybrydowych, która ma zastosowanie w dwóch typach stylizacji: 3 stopniowy SYSTEM HYBRID oraz 4 stopniowy SYTSTEM SOAK OFF. Gel Polish Cololor zachwyca jakością stylizacji i możliwościami zastosowania- jedne paleta kolorów, dwa typy stylizacji.
  • Do stosowania w manikiurze Hybrid i Soak Off
  • Lakierowo - Żelowa formuła
  • Dwie cienkie warstwy zapewniają idealne krycie i głębie koloru
  • Równomiernie się rozprowadza, bez smug
  • Bogaty wybór kolorów: emalie, brokaty, pastele, neony, kolory pół transparentne i frenchowe.Producent zadbał o każdy szczegół. Niesamowicie podoba mi się prosta, czarna buteleczka oraz praktyczne oznakowanie. Na zakrętce możemy zauważyć numerek, nazwę oraz odcień danego produktu. Jest to niezwykle wygodna alternatywa, ponieważ przy wielu buteleczkach, bez trudu znajdziemy upragniony i poszukiwany kolor.
Następnym ważnym aspektem jest pędzelek. Tutaj znajdziemy duży i płaski, lecz pracuje się z nim jak marzenie. Nakłada odpowiednią ilość malowidła i dociera do najmniejszej części paznokcia.
Do gustu przypadła mi również konsystencja. Mogę powiedzieć, że jest wręcz genialna. Nie jest za rzadka i nie za gęsta. Przypomina mi zwykły lakier i dlatego też malowanie jest łatwizną.
Produkt nie kurczy się, nie spływa, nie rozlewa i zastyga w ciągu dwóch minut (mam lampę UV). Każdy kolor utwardza się w przepisowym czasie, nie marszczy się i nie bąbluje. 
Co z trwałością? A to, że u mojej mamy lakier trzyma się już prawie miesiąc i nadal wygląda idealnie. Byłam nieźle zaskoczona, ponieważ w pracy ma kontakt z rozpuszczalnikami i acetonem, a manicure nadal wygląda nieskazitelnie, oczywiście pomijając odrost. Na swoją fuksję również nie narzekam, bo mimo wielu prac nie zauważyłam uszczerbków.
Każdy nowy produkt poddany jest próbie i wykonuję wiele czynności bez rękawiczek. Teraz wiem, że nie straszne mu mycie naczyń, prace w ogrodzie czy gotowanie i sprzątanie.
Na zdjęciu możecie zobaczyć paznokcie po 3tygodniach.

Tape Bond- jest gruntem. Działa tak jak primer i przedłuża czas "noszenia" hybryd. Zwiększa przyczepność i nawet u mojej mamy trzymają się już 3,5tygodnia, chociaż lakiery z innych firm nie wytrzymywały 7dni. Jest to produkt bezkwasowy, dlatego też nie wytrawia płytki. Jest bezpieczny, ponieważ nie zawiera Methacrylic acid. Wystarczy nałożyć go 30sekund przed bazą i nie trzeba go utwardzać w lampie.
Base- baza chroni płytkę przed przebarwieniami, zwiększa przyczepność kolorowych lakierów oraz nie niszczy paznokci, ponieważ zawiera delikatną formułę.
Top- produkt zabezpiecza i utrwala Gel Polish Color. Zapewnia piękny i długotrwały blask i nie wymaga piłowania podczas usuwania.
- 046 BOMBSHELL- nietypowa czerwień. Lakier posiada zatopione, złote drobinki, które mienią jak diamenciki. Do pełnego krycia potrzeba dwie cienie warstwy.
- 060 ENERGETIC ORANGE- odcień, na który polowałam i nigdy nie mogłam znaleźć. Piękny, żarówiasty, pomarańczowy neon. Posiada przyjemne krycie, bo już dwie warstwy wyglądają elegancko.
- 063 VIOLET SHOCK- ciężko go określić, ponieważ przypomina mi neonowy fiolet lub fuksję. Zmienia swoją barwę w zależności od intensywności i padania światła. Niekiedy podchodzi pod róż, czasem zaś wygląda jak ciemna fuksja.
- 070 LOST IN PARADISE- ciemna mięta lub jasny turkus. Dawno nie widziałam tak ładnie kryjącego lakieru.

Lakier hybrydowy (kolor) kosztuje 35zł, a buteleczka posiada 8ml, cały podstawowy i konieczny zestaw (bonder, baza,top) wynosi tylko 87zł. Uważam, że ceny są porównywalne do Semilaca, a ten posiada tylko 7ml.
Kosmetyki można kupić w sklepach internetowych, które podane są na stronie producenta.

Victoria Vynn w swojej ofercie posiada aktualnie 119 pięknych odcieni, które koniecznie musicie obejrzeć i przetestować.
Moim zdaniem firma spisała się genialnie, ponieważ stworzyli naprawdę trwałe i piękne malowidła. Lakiery urzekają kolorem i wyborem wykończenia.

Jeśli jesteście zainteresowani, to więcej informacji znajdziecie na stronie Victorii.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.