sobota, 9 stycznia 2016

Zimowa przesyłka od Born Pretty Store.

Uwielbiam paczuszki od sklepu Born Pretty Store. Tym razem uprzejma Jenny zaproponowała mi,że to właśnie oni wybiorą kilka błyskotek specjalnie dla mnie.
Z firmą współpracuję od prawie roku i zawsze byłam bardzo zadowolona z otrzymanych prezencików.
Tym razem nie wiedziałam co otrzymam. Firma jak zawsze mnie nie zawiodła i każda błyskotka bardzo przypadła mi do gustu.
W środku znalazłam piękny,elegancki złoty naszyjnik. Będzie idealnie się prezentował w połączeniu z prostą,białą koszulą.
Następnie wyciągnęłam srebrny wisiorek z dwiema śnieżynkami. Niestety poczeka chwilkę,chyba że będę używać go jako dekoracji podczas robienia zdjęć.
Dalej wyciągnęłam dwa słodkie,srebrne pierścionki. Jeden z śnieżynką,a drugi z kotkiem.
Największym zaskoczeniem była cudna srebrna bransoletka. Już długo mi się taka marzyła, ta posiada wiele przywieszek. 
Każdy z produktów jest solidnie wykonany,nie widzę śladów kleju i innych uszczerbków.
Bardzo dziękuję za możliwość współpracy :)

http://www.bornprettystore.com/

Co powiecie na to,że jutro pojawi się recenzja książki "Bliźnięta z lodu"? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.