niedziela, 24 stycznia 2016

Happy Valentines Day! Co kupić drugiej połówce?

Odwieczny problem. Co kupić drugiej osobie,żeby jej się spodobało i nie zostało źle odebrane?
Jestem zdziwiona,że mój blog czytają również mężczyźni (i to z całkiem pokaźnym procentem wyświetleń),więc postanowiłam napisać również kilka pomysłów,co możecie kupić dla wybranki serca.
Jestem zdania,że uczucie powinno okazywać się także w zwykłym dniu. Jednak proszę bez kłamstw, każdemu jest miło gdy dostanie paczuszkę.

Jeśli nie chcecie kupować kolejnych bokserek w serduszka i kubka z napisem "I <3 You", zapraszam do mojego postu.

Co podarować ukochanej? (oczywiście poza kwiatami)
1.Biżuteria
Chyba najbardziej oklepany,ale jak śliczny prezent. Jeśli nie chcecie się oświadczać,nie kupujcie czasem pierścionka w serduszkowym opakowaniu :)

2.Perfumy
Warto zaszaleć i wybrać perfumy,które kocha każda kobieta. Np. Calvin Klein Euphoria, Marc Jacobs Daisy, Paco Rabanne One Milion.

3.Lakier do paznokci
A najlepiej cały zestaw lakierów np. Essie, OPI, Ciate, China Glaze

4.Yankee Candle
Twoja dziewczyna uwielbia tarty i świeczki YC? Na 100% sprawisz jej przyjemność, gdy podarujesz jej pięknie ozdobione pudełeczko pełne wosków.

5.Wyjazd
Lubicie podróżować? Jeśli pogoda dopisze zabierz ją na łyżwy,narty czy weekend w górach.

6.Kalendarz
Już nie raz wspominałam,że fantastycznym prezentem będzie kalendarz z wspólnymi zdjęciami.

7.Słodkości
W internecie jest pełno firm,które stworzą wyjątkowe czekoladki, cukierki i inne smakołyki z specjalną dedykacją.

Z czego ucieszy się ukochany?
1.Kolacja
Facet najedzony,facet szczęśliwy. Warto ugotować jego ulubioną potrawę lub zabrać go na kolację.

2.Książka
Twój ukochany interesuje się sportem lub elektroniką? Kup mu książkę,która opowiada o jego zainteresowaniach.

3.Zegarek/spinki do koszuli
Jeśli mężczyzna uwielbia świecidełka,dlaczego by nie kupić mu zegarka czy spinek do koszuli?
Doceni to każdy ukochany,który uwielbia elegancję.

4.Mecz
W tym dniu możesz się przełamać i zabrać go na mecz drużyny,której jest fanem. Na pewno to doceni.

5.Koncert
To samo tyczy się ulubionego artysty. Do Walentynek jeszcze sporo czasu,ale pamiętaj że bilety należy zakupić wcześniej.

Macie już pomysł na prezent dla ukochanej osoby? :)
Jestem ciekawa co wymyśliliście :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.