piątek, 29 stycznia 2016

Najlepsze mydło do rąk.

Strzał w dziesiątkę! Pierwszy raz zauważyłam je u mojej kuzynki i zakochałam się w nim od pierwszego użycia. Na promocji w Rossmannie kosztuje tylko 2,89zł/300ml. Bez promocji jest ciut droższe,bo cena wynosi 3,50zł.
Podczas ostatnich zakupów, wraz z mamą kupiłyśmy dwa mydełka o różnych zapachach. Oba mają za zadanie pozbyć się nieprzyjemnych aromatów,pozostałych po gotowaniu.
Ile razy kroiłyście cebulę,czosnek czy kiszoną kapustę i miałyście problem z pozbyciem się okropnego aromatu?

Mydło kuchenne z dodatkiem olejku z czerwonych grejpfrutów neutralizuje przykre zapachy, pozostawiając na Twych dłoniach podczas mycia przyjemny, owocowy aromat. Łagodzi nieprzyjemne zapachy kuchenne tj. zapach cebuli czy czosnku. Dodatkowo wzbogacona glicerynę formuła pozostawia Twoje dłonie delikatne i gładkie w dotyku.
PH przyjazne dla skóry. 

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lactate, Citrus Paradisi Peel Oil, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Limonene, Linalool, CI 45100. (03.07.2015)

Jak na tanie mydełko,muszę stwierdzić że ma naprawdę ładne opakowanie. Z tyłu na naklejce widnieją produkty,których aromaty zostały użyte w produkcji.
Mydełko ma genialną konsystencję,nie za gęstą nie za rzadką. Dobrze się pieni i pozostawia swój aromat na dłoniach,niwelując nieprzyjemny zapach pozostały po gotowaniu.
Dłonie nie są przesuszone czy podrażnione, nawet przy częstym używaniu.
Jedna buteleczka wystarczy na ponad miesiąc przy regularnym stosowaniu,więc uważam że jest wydajne jak na tak małą pojemność.
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu,bo testowałam wiele mydeł nim trafiłam na 100% skuteczne.

Używacie w kuchni specjalnych mydeł?
 Czy macie inne sprawdzone sposoby na pozbycie się nieprzyjemnych zapachów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.