czwartek, 28 stycznia 2016

Czereśniowy wosk od Yankee Candle

Nie mam pojęcia dlaczego,ale nie dodałam jeszcze recenzji mojego pierwszego wosku :) Kupiłam go jakoś w czerwcu i przypomniałam sobie o nim jakiś czas temu.
Pani z woskowego stoiska zachęcała do zakupu właśnie tej tarty,ponieważ jest bardzo rozchwytywana i intensywna.
Możecie go kupić również w sklepie www.goodies.pl

Są dojrzałe – nawet nie czerwone, ani nie karminowe! Są prawie czarne, głęboko bordowe – idealnie okrągłe i doskonale soczyste. Kuszą swoim słodkim aromatem i przywodzą na myśl najcudowniejsze chwile beztroskiego dzieciństwa, kiedy żadne, najwyższe nawet drzewo nie było przeszkodą do tego, aby skosztować świeżych czereśni. Ten smak i ten właśnie zapach – aromat cudownych, zapowiadających letnie upały czereśni – zamknięty został w woskowej masie Black Cherry. I to ten zapach może nam dzisiaj towarzyszyć na co dzień – dokładnie wtedy, kiedy mamy ochotę sięgnąć po odrobinę owocowej słodyczy, albo zanurzyć się we wspomnieniach z dzieciństwa.

Ciemno czerwona tarta niesamowicie kusi zapachem. Po rozpaleniu wyczuwamy cudny,soczysty i świeży zapach czereśni,które zostały dopiero co zebrane z drzewa.
Przypomina mi się lato,gdy siedziałam na drzewie jak szpak i wcinałam kilogramy owoców.
Aromat jest bardzo intensywny,lecz nie duszący.
Zapach roznosi się po pomieszczeniach i pozostaje w nim na długi czas. Jedna tarta kosztuje ok. 7-8zł i wystarczy na długi okres czasu.
Bardzo lubię owocowe zapachy i jest to jedna z tych tart,do których wrócę na 100%

Lubicie lub znacie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.