czwartek, 21 stycznia 2016

Najcudowniejszy owocowy wosk Yankee Candle.

Właśnie tego zapachu szukałam najdłużej. Nie mogłam znaleźć go stacjonarnie,zawsze był wykupiony.
Do zakupu zachęciły mnie pozytywne opinie wielu blogerek i Youtuberek.
Dorwałam go wreszcie w sklepie http://www.goodies.pl/
Mają ogromny wybór jeśli chodzi o woski YC oraz Kringle. Z najczystszą przyjemnością oglądam każdy produkt i zapisuję co chcę kupić.
Zimowa sceneria zachęciła mnie do zdjęć,więc przychodzę z słodko pachnącym zapachem wosku Mango Peach Salsa.


"Splątane w tanecznym uścisku i poruszające się w rytm salsy owoce tworzą wokół siebie nastrój cudownej, letniej egzotyki. Salsa sporządzona z dojrzałych cytrusów, soczystego mango, uwodzącej słodkim nektarem brzoskwini to prawdziwy, tropikalny koktajl, dla równowagi doprawiony szczyptą różowego pieprzu i pobudzającego imbiru. Owocowy taniec, owocowy shake, owocowa przygoda przeżywana na rajskiej plaży. Po prostu – doskonale skomponowany, pięknie pachnący, w pełni naturalny wosk Mango Peach Salsa, który zaprasza do tańca, karmi ciało i uwodzi zmysły obietnicą egzotycznych wakacji."

Na sucho wosk pachnie o wiele intensywniej niż po odpaleniu. Po wrzuceniu do kominka staje się delikatniejszy,ale również uroczy.
Nigdy nie robiłam owocowej salsy,ale muszę stwierdzić że zapach jest niezwykle naturalny i nie wyczuwam sztucznych,chemicznych aromatów.
Bez problemu wyczuwam mango i brzoskwinie,ale pieprz z imbirem znika.
Nie przeszkadza mi to wcale,bo wosk ma cudowny,owocowy zapach który chcę palić na okrągło.
Tarta jest bardzo mięciutka i można dzielić ją bez problemów. Pachnie przez wiele godzin otulając nas słodyczą. 
Marzy mi się plaża i brzoskwiniowy drink.
Cena wosków wącha się w granicy 7-8zł i można je kupić w większości sklepów internetowych. 

Lubicie ten wosk? 
Co o nim sądzicie? :)
Jaki zapach jest Waszym ulubionym?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.