sobota, 30 stycznia 2016

Niekosmetyczni ulubieńcy stycznia

Aż trudno uwierzyć,że styczeń się kończy. Wraz z końcówką przychodzę do Was z moimi niekosmetycznymi ulubieńcami.
Ostatnio w kosmetyce stawiam na minimalizm i wykończenie, czyli używam sprawdzonych produktów i chcę je wykończyć,by zacząć testować nowości.

1.Ulubiona Youtuberka
Dość późno odkryłam Youtuberkę,która kręci bardzo przyjemne i profesjonalne filmiki.
Mowa o Mylifeaseva, 22 letniej dziewczynie,która mieszka w Ameryce.
Filmiki mają typowo lifestylową tematykę,niekiedy dodaje moją ulubioną serię "oczekiwania vs rzeczywistość".
Nie dziwię się,że w ciągu 3 lat nagrywania, osiągnęła ponad 5 000 000 subskrypcji.

2.Ulubione social media
W styczniu bardzo polubiłam się z Instagramem. Dosłownie uzależniłam! Uwielbiam dodawać zdjęcia i poznawać nowe osoby.
Ostatnio na moim profilu królują książki,które namiętnie czytam. 
Mój nick to xmagda94x i z boku po prawej stronie bloga możecie zobaczyć okienko z moim profilem :)

3.Ulubiony sklep
Bez dwóch zdań, uwielbiam internetową księgarnię Aros. Dzięki niej mam kasę tanich książek na które nie mogłabym sobie pozwolić w Empiku. 
Niestety w mojej bibliotece nie ma wielu książek,które mnie interesują więc muszę je zdobyć na własną rękę.
Póki co moją półkę zdobi ok. 50 książek,które w 90% kupiłam właśnie w sklepie Aros.
Wysyłka jest bardzo niska,bo wynosi 3,99zł (na pocztę) lub 7,99zł (dostarczenie do domu).
Nie płacimy dodatkowych pieniążków za pobranie,co jest bardzo miłe, bo jak wiemy pobranie jest czasem droższe 2x.

Kochane znacie może inne sklepy z tanimi książkami? :)

4.Ulubiona książka
W styczniu przeczytałam wiele genialnych książek,ale najbardziej wciągnęła mnie powieść "Bliźnięta z lodu".
Na blogu pojawiła się nawet recenzja,uważam że jest to thriller wart przeczytania.

5.Ulubiony wosk
Bez wątpienia tarta Sweet green pea podbiła mój węch. Uwielbiam ten świeży aromat kwiatów,powietrze staje się czyste,a zapach czuć przez wiele godzin.

Więc tak przedstawiają się moi ulubieńcy niekosmetyczni. 
Na dniach dodam również ulubieńców kosmetycznych oraz napiszę kilka nowych recenzji :)

Jak spędzacie sobotę? Leniwie czy aktywnie? :)

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.