wtorek, 19 stycznia 2016

30 pytań o urodzie i kosmetykach.

Nie wiem jak Wy,ale ja uwielbiam czytać różnego rodzaju Tagi kosmetyczne i nie tylko. 
Pogoda nas nie rozpieszcza,dlatego usiadłam do komputera i postanowiłam naskrobać kilka słów o urodowo kosmetycznej tematyce. Pytania znalazłam na kilku blogach,więc postanowiłam na nie odpowiedzieć. 
Tak więc,kubek gorącego napoju w dłoń i zapraszam do zapoznania się z moimi odpowiedziami.

1. Czy pamiętasz swój pierwszy kosmetyczny zakup?
Hmm muszę stwierdzić,że średnio. Pierwsze malowidło,które trafiło w moje dłonie to tusz. Kupiłam go w gazecie dla nastolatek.

2. Opisz swoją najlepszą maskarę. Czy znalazłaś taką, która spełnia Twoje wymagania?
Najbardziej spodobał mi się efekt otrzymany przy użyciu mascary Infinitize Avon. Pięknie rozdzielała i wydłużała rzęsy, przy czym była trwała i tania. Teraz przerzuciłam się na połowę tańszy tusz Wibo.

3. Jaki rodzaj krycia preferujesz w podkładzie?
Średnie w stronę mocnego. Lubię gdy cera jest jednolita i nie widnieją na niej przebarwienia,żyłki.

4. Ulubiona marka luksusowa?
Szczerze mówiąc, nigdy nie przepadałam za drogimi kosmetykami. 

5. Jakie firmy kosmetyczne chcesz wypróbować a jeszcze tego nie zrobiłaś?
Nadal nie wypróbowałam marki Freedom i The Balm. Jest to pewnie kwestia czasu,muszę jednak dokończyć użyte kosmetyki.

6. Ulubiona firma drogeryjna?
Zdecydowanie jest nią Ziaja. 

7. Czy nosisz sztuczne rzęsy?
Bardzo rzadko. Częściej wybieram kępki rzęs,które wyglądają naturalnie.

8. Czy jest makijaż, w którym nie wyszłabyś z domu?
Nigdy,przenigdy nie wyszłabym z żółto pomarańczowymi cieniami na powiekach :D I nie zdecydowałabym się na "szalone" pomadki w niebieskim,szarym,fioletowym odcieniu.

9. Jaki kosmetyk jest przez Ciebie najbardziej wielbiony?
Podkład Revlon. Niezawodny,trwały i tani.

10. Jak często kupujesz kosmetyki do makijażu? Czy lubisz kupować od czasu do czasu czy wszystko na raz?
Kolorówki nie zakupiłam już od września/października. Mam spore zapasy kosmetyczne.
Ponieważ kosmetyki zamawiam przez internet, wybieram więcej produktów,aby nie płacić za wysyłkę dwa razy.

11. Czy masz „makijażowy budżet” czy kupujesz swobodnie?
Nie mam budżetu,ale staram się aby nie wydawać więcej niż 50-60zł miesięcznie.

12. Czy wykorzystujesz rabaty, kupony, punkty z kart kupując kosmetyki?
Oczywiście,że tak. Po co mam przepłacać skoro mam np. rabat na -10% czy darmową wysyłkę.

13. Jaki typ produktu kupujesz najczęściej?
Najczęściej kończy mi się żel do mycia twarzy i peeling. Kupuję je co miesiąc.

14. Czy jest jakaś firma, której nie możesz znieść?
Syoss. Produkty szkodzą bardziej niż pomagają. Już wiele osób zdążyło się o tym przekonać.

15. Czy unikasz pewnych składników w kosmetykach, takich jak parabeny czy siarczany?
Tak. Unikam również szkodliwych silikonów i alkoholi.
Zawsze przed zakupem sprawdzam skład.

16. Czy masz ulubione miejsce gdzie kupujesz kosmetyki do makijażu?
Drogeria Cocolita, Kosmetykizameryki i Ekobieca. Najlepsze sklepy internetowe. Nie lubię stacjonarnych zakupów,bo produkty są często otwierane.

17. Czy lubisz próbować nowych kosmetyków pielęgnacyjnych czy trzymasz się rutyny?
Za każdym razem wybieram nowe produkty,chyba że wcześniejszy produkt sprawdzi się na 110%.

18. Ulubiona marka do ciała i do kąpieli?
Kocham rosyjskie marki. Dla mnie są najlepsze.
Babcia Agafia w swojej ofercie ma wiele ciekawych kosmetyków.

19. Gdybyś mogła kupować kosmetyki tylko z jednej firmy to jaka by to była?
MUR lub Sleek. Ciężko mi zdecydować.

20. Jaka firma według Ciebie ma najlepsze opakowania?
Od samego początku na myśl przyszła mi marka Too Faced. Mają cudowne,słodkie pudełeczka.

21. Jaka celebrytka ma zawsze perfekcyjny makijaż?
Pewnie jak większość osób powiem,że Kim Kardashian lub Kylie Jenner. Przykładają ogromną wagę do swojego wyglądu.

22. Czy należysz do jakiejś internetowej, makijażowej społeczności?
Na facebooku obserwuję wiele makijażowych grup,lecz sama się nie udzielam.

23. 5 ulubionych urodowych guru.
Promise Tamang, Ewa RedLipstickMonster, Karolina Stylizacje, Camilla Frederikke i Maxineczka.
Są to dziewczyny,które oglądam najczęściej na YT.

24. Czy lubisz produkty wielozadaniowe tak jak stainy do ust i policzków?
Nie. U mnie niestety się nie sprawdzają.

25. Czy jesteś niezdarna podczas nakładania makijażu?
Zawsze się staram,aby makijaż wyglądał jak najlepiej. Czasem niechcący pobrudzę powiekę tuszem lub kreska nie wyjdzie tak jak chciałam.

26. Czy używasz bazy pod makijaż na oczy?
Od prawie 2 lat zawsze używam bazy. Często jestem poza domem i chcę aby cienie trzymały się na miejscu.

27. Jak dużo produktów do włosów używasz w typowy dzień?
Używam szamponu,maski,odżywki i produktu do zabezpieczenia końcówek. Nie używam środków stylizujących.

28. Co pierwsze nakładasz korektor czy podkład? 
Pierwszy idzie korektor,a następnie podkład. W odwrotnej kolejności widać mi ciągle cienie pod oczami.

29. Czy myślałaś kiedyś nad lekcjami z makijażu?
Pewnie jak każda z osób malujących się. Nie pogardziłabym kursem u Zmalowanej czy czy Maxineczki.

30. Co kochasz w makijażu?
Zmienność. Dzięki makijażowi możemy zmienić się nie do poznania.

Jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi :)
Ciekawe w ilu pytaniach mamy takie same zdanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.