sobota, 24 września 2016

💅💅💅Co robi blogerka urodowa, gdy połamie paznokcie? Zmienia obecną stylizację, na manicure wykonany lakierami Victorii Vynn.💅💅💅

Niestety dwa pazurki zostały uszkodzone i musiałam zdjąć poprzednią stylizację. Pożegnałam się z zielonym, termicznym cudakiem od Neonail i przywitałam nową serię Pure Color Victorii Vynn.
Byłam ich niezmiernie ciekawa, ponieważ producent obiecuje 4tygodniową trwałość i przepiękny blask.
Do malowania wykorzystałam nieźle napigmentowaną malinkę oraz grafit, który zmienia się w chłodny niebieski odcień w zależności od oświetlenia.
Na serdecznym palcu zagościła "srebrzanka" firmy ArtVital, uważam, że dopełnia całości i współgra z pozostałymi kolorami. Na kciuku nabazgrałam kwiatuszki, które przełamują nudę.
Chociaż nie lubię krótkich paznokci, to zdobienie przypadło mi do gustu i powtórzę je ponownie, gdy moje szpony podrosną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.