środa, 28 września 2016

🍊🍯 Czy jesienna kolekcja Yankee Candle zrobi furorę?🍯 🍊

Byłam troszkę zawiedziona Autumn Night, dlatego też przez długi czas zwlekałam z paleniem jesiennych nowości. Gdy nadeszły pierwsze chłodne dni, postanowiłam wyciągnąć kominek i przeprosić się z tartami.

Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu słodkiego miodu z cytrusową rozkoszą odświeżającej pomarańczy.

Lubię cytrusowe, słodkie tarty. Kiedyś już miałam przyjemność testować Orange Splash, dlatego liczyłam, że i ten zapach przypadnie mi do gustu. 
I dokładnie tak było. Śliczny, delikatny aromat pomarańczy został przełamany subtelną, miodową nutą. 
Wosk nie jest uciążliwy i dlatego można go palić przez wiele godzin.
Do kominka wystarczy wrzucić mały kawałeczek, aby zapach rozszedł się po całym domu. 
Owocowe cudo kosztowało mnie 9zł i kupiłam je w sklepie Goodies

Lubicie słodkie tarty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.