niedziela, 18 września 2016

Dziękuję za świetną przygodę! Podsumowanie wyzwania z Trusted Cosmetics.

Nie mogę uwierzyć, że to koniec. Od 31.07 brałam udział w świetnej zabawie, którą zorganizował portal Trusted Cosmetics. Cieszę się, że mogłam w niej uczęszczać, ponieważ dzięki takim projektom, blogerki urodowe mogą poznać się lepiej.
Sama zauważyłam, że nie potrzebuję masy kosmetyków, aby zapewnić sobie odpowiednią pielęgnację i piękny makijaż. Od teraz będę stawiać na sprawdzonych faworytów. 
Pod każdym zdjęciem znajdziecie link, który przekieruje Was do moich perełek kosmetycznych.
Mam nadzieję, że spodobał się Wam mój sposób prezentacji.

Brałyście udział w wyzwaniu? :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.