poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Które zapachy lubię, używam i polecam? Kolejny tydzień wyzwania z portalem Trusted Cosmetics.

Mam prawdziwego fioła na punkcie kupowania nowych zapachów. Za każdym razem, gdy odwiedzam drogerię, biegnę do ich stoiska i wącham masę testerów. Najbardziej lubię perfumy Elizabeth Arden oraz CK, ale w mojej kosmetyczce znajdzie się również kilka perełek z Avonu.
Star Nature- można kupić je w Rossmannie i Naturze, a ich cena nie przekracza 15złotych. Może i nie grzeszą trwałością, ale uwielbiam je za słodyczowy zapach! Pachną jak prawdziwa guma balonowa i truskawki w śmietanie.
Avon Femme- mój bezkonkurencyjny faworyt, jeśli chodzi o Avon. Są nieziemskie, mocne i bardzo trwałe. Buteleczka wystarczy mi na wiele miesięcy, a na promocji można dostać je za około 35złotych.
Elizabeth Arden 5th Avenue- o dziwo nie każdemu przypadnie do gustu, ale mnie bardzo podoba się kwiatowy, niezwykle kobiecy aromat. Z czasem na skórze ujawniają się nowe, ciekawe nuty. Najbardziej ubolewam nad faktem, że elegancki zapach i piękna buteleczka kosztują 70-80zł.
Calvin Klein Euphoria- pomimo ciężkich nut, używam go przez cały rok. Jest to takie moje oczko w głowie i idzie w ruch podczas imprez czy większych wydarzeń. 
Avon Incadessence- z mamą powracamy do niego od wielu lat. Co jakiś czas na nowo gości w naszej kosmetyczce, ponieważ uważam, że są to ponadczasowe perfumy. Kobiecy, zmysłowy oraz bardzo przyjemny.
Avon mgiełki do ciała- aktualnie używam tylko tych dwóch, ale mam chęć na więcej. Co jakiś czas firma produkuje nowe warianty zapachowe, dlatego też często po nie sięgam. Są tanie i naprawdę trwałe. Cena buteleczki wynosi 6-7zł.
Farmona mgiełka do ciała- firma posiada obłędne aromaty i gdy tylko ją zobaczyłam, musiałam przygarnąć. Słodka brzoskwinia jest uzależniająca i przypomina mi masełko do ciała. Za to duże opakowanie zapłaciłam jedynie 9,99zł. O ile się nie mylę, można je nadal spotkać w Biedronce i drogeriach internetowych.
Allverne mgiełka do ciała- kupiłam ją za grosze w osiedlowym sklepiku. Posiada ciekawy zapach, który przypomina perfumy, dlatego znalazła się w mojej torebce.

Jestem ciekawa Waszych ulubieńców.
Które zapachy lubicie najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.