piątek, 2 września 2016

💅💅💅 Moja hybrydowa kolekcja 💅💅💅

Na początku wakacji zrobiłam niezłą czystkę i pozostało mi jedynie kilka lakierów. Miałam ogromne braki, więc postanowiłam zasilić swoją kolorową armię. Pojawiło się masę nowości i zamiast 7 mam teraz ponad 40buteleczek.
W swojej kolekcji posiadam wiele marek, ponieważ lubię urozmaicenie i nie zamykam się na jednego producenta.
Jakich lakierów używam? Bardzo polubiłam malowidła Neonail, Victorii Vynn, Silcare Color it! artVital czy EmNail.
A teraz najczęstsze pytanie, jakich baz i topów używam?
Silcare Garden of Color baza i top- dwie 15ml buteleczki kosztują tylko 44zł i są bardzo wydajne. Posiadają przyjemną, dość gęstą konsystencję i nadadzą się dla początkujących. Ich największym plusem jest fakt, że pomalowany paznokieć trzyma się nawet do 6tygodni!
Victoria Vynn Gel Polish Soak Off- prawie dwa miesiące temu zaczęłam przygodę z marką. Jestem niezwykle zaskoczona właściwościami, ponieważ pazurki wyglądają nieziemsko. Są niesamowicie błyszczące i nie straszne im prace domowe. W idealnym stanie pozostają przez 3-5tygodni.
Victoria Vynn Hybrid System- kolejny zestaw, który polubiłam ze względu na usuwanie. Lakiery posiadają specjalną formułę, która rozpuszcza się w zaskakująco szybkim tempie. Już po 10minutach możemy ściągnąć pozostałości dawnego manicuru. Baza i top dbają o ogólny wygląd i zdecydowanie udaje im się to w 100%.
Co mogę powiedzieć o poszczególnych hybrydach?
Neonail- jestem szczęśliwą posiadaczką 6 termicznych cudów. Jestem w nich zakochana, ponieważ dają niesamowity efekt. Zmieniają swoją barwę w ekspresowym tempie oraz nie sprawiają kłopotów podczas malowania.
Victoria Vynn Gel System- w tych przyjemniaczkach jest zauroczona damska część mojej rodziny. Nigdy nie miałam przyjemności używać aż tak dobrych lakierów. Posiadają dość rzadką, lecz nie spływającą konsystencję, a barwy są dobrze nasycone.
Silcare Color it!- słyszałam na nie wiele skarg i dosłownie nie wiem dlaczego. Są gęste, tanie i trwałe. Maluje się nimi z łatwością, chociaż jasne odcienie mogą się delikatnie skurczyć.
artVital- na allegro można kupić je za niecałe 5zł. Ogromny wybór barw zachęca do zakupu i malowania. Swoją konsystencją przypominają mi te z Silcare, chociaż mają o wiele lepszą pigmentację.
EmNail- pierwsza firma z którą miałam styczność. Właśnie na nich uczyłam się manicuru i wspominam je naprawdę dobrze.
Nie sprawiają problemów, chociaż ciemniejsze odcienie są trudne w utwardzaniu.

Jakich lakierów używacie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.