poniedziałek, 26 września 2016

⌚️💻Kilka rad dla zabieganych blogerek. Jak znaleźć czas na bloga? 💻⌚️

W ciągu tygodnia mam zaledwie kilka chwil, aby sprawdzić bloga, napisać komentarze i nowe posty.
Od dwóch lat mam pewien system działania, który ułatwia mi pracę i dzięki niemu zdążę ze wszystkim na czas.
Tym razem chcę podzielić się z Wami, moimi pomysłami, które ułatwią prowadzenie bloga.
Jak sobie poradzić?
Zdjęcia- już nie raz przekonałam się, że pogoda może płatać figle, a fotki nie zawsze wychodzą, tak jak chcę. Jeśli mam czas, wybieram się w plener z moimi kosmetykami i robię im masę fotografii. Dzięki temu mam pewność, że są na moim dysku i zawsze mogę ich użyć.
Automatyczne udostępnianie- kolejny pomocnik, zwłaszcza gdy nie mam dostępu do laptopa. Z prawej strony znajdziemy zakładkę PUBLIKACJA. Dzięki niej możemy ustawić datę i czas opublikowania naszego wywodu.
Pisz, kiedy tylko możesz- masz wolny dzień? Świetnie! Zdobądź motywację i napisz jak najwięcej genialnych informacji, którymi chcesz się podzielić.
Notuj i planuj- kalendarz stał się moim pomocnikiem i powiernikiem. Zapisuję w nim wszystkie pomysły i inspirację. Podkreślam je na kolorowo, aby o nich nie zapomnieć.
Notatki i e-mail- jesteś poza domem i nie chcesz tracić czasu? Czujesz wenę? Chwyć za telefon i napisz maila o swoich przemyśleniach. Wyślij go na swój adres i skopiuj, gdy będziesz miała dostęp do komputera.
Lista rzeczy- nie wiesz, o czym pisać? Gdy nie mam pomysłu, przeszukuję szafkę i wybieram produkty, które nie doczekały się recenzji. Spisuję je na liście i przez dłuższy czas nie muszę bać się, że zabraknie mi tematów.

Mam nadzieję, że moje sposoby przypadną Wam do gustu i będziecie z nich korzystać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.