czwartek, 22 września 2016

💍💎 Czy warto zamawiać biżuterię z chińskich sklepów? 💍💎

Przez bardzo długi czas miałam przyjemność nosić i oceniać produkty ze sklepu Born Pretty Store. Mają ogromny asortyment oraz niskie ceny.
Wiele osób pytało mnie o ich trwałość, wykończenie i jakość. Po ponad roku używania mogę napisać rzetelną opinię o świecidełkach.
Biżuteria zawsze była nadana do mnie jako "prezent", dlatego też nie obawiałam się cła, które jest zmorą zagranicznych zakupów.
Całość była świetnie zapakowana w folię bąbelkową i porządną kopertę i nic nie ucierpiało podczas długiej podróży. Jeśli już o niej mowa, to paczuszka przychodziła do mnie w ciągu 2-3tygodni od nadania. Zawsze miałam pewność, że zakupy dojdą i nie obawiałam się zamówień.
Ważną informacją jest również fakt, że pod każdym zdjęciem produktu, mamy wypisany skład, wagę, długość i inne przydatne wiadomości. Unikniemy dzięki temu nieprzyjemnych reakcji alergicznych, szczególnie jeśli ktoś nie toleruje niklu czy innych dodatków.
Jak sprawdza mi się biżuteria?
Jestem pod dużym wrażeniem, ponieważ świecidełka nie ciemnieją, nie pozostawiają ciemnych śladów na skórze (jak to czasem było w przypadku pierścionków). Po ponad roku nie zauważyłam zmian w moich naszyjnikach, które noszę bardzo często. Sztuczne kamyczki również nie tracą blasku, więc można używać ich na okrągło i nie bać się zniszczeń.
Ceny w sklepie są bardzo niskie i zachęcają do zakupów. Już za 10$ możemy dostać piękną kolię, która w naszych galeriach kosztuje krocie!
Na stronie znalazłam identyczny naszyjnik za około 10zł, w Reserved zaś jego stawka sięgała 50zł.

Ogólnie jestem zadowolona z każdego produktu, ponieważ jak na niską cenę, mają dobrą jakość oraz trwałość. Po ponad roku nie zauważyłam żadnych uszczerbków i nadal będę szukała perełek w zagranicznych sklepach.

Co sądzicie o ich błyskotkach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.