sobota, 17 września 2016

🍃 🍂 Jestem bardzo rozczarowana! Jesienna noc od Yankee Candle okazała się porażką? 🍃 🍂

Skusiłam się na cztery zapachy z jesiennej kolekcji Yankee Candle. Lubię próbować wszelkie nowości, więc podczas chłodniejszego dnia w moim kominku zagościła ciemna tarta o nazwie Autumn Night.

Wszelkie świeżości zamawiam w sklepie Goodies, ponieważ sklep oferuje szeroki asortyment oraz przyjemne ceny i rabaty.
O zapachu:
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu relaksującej lawendy połączonej z leśnymi, drzewnymi nutami.

Ciemny wosk na sucho ma bardzo przyjemny, męski i pociągający aromat. Bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ lubię takie nuty. Tarta jest niezwykle mocna i należy uważać z wielkością ukruszonego kawałeczka. Po rozpaleniu okazało się, że nie do końca potrafimy ze sobą wytrzymać.
Zaczęły się pierwsze zgrzyty i zgasiłam kominek po 5minutach. Mój pokój wypełnił zapach palonej parafiny, który przebijał się przez domieszkę mdlącej lawendy i mocnego leśnego dodatku.
Oj niestety nie przypadliśmy sobie do gustu, ponieważ nasze spotkanie zaowocowało bólem głowy.
Jak widać, nie każdy wosk wzbudza we mnie ekscytację i obawiam się, że będę musiała wyrzucić tartę.

Miałyście może przyjemność/ nieprzyjemność palić nowość od YC?
Co o nim sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.