wtorek, 16 sierpnia 2016

Błyszczące nowości od Victorii Vynn.

Z marką Victoria Vynn spotkałam się już miesiąc temu, gdy po raz pierwszy otworzyłam paczuszkę z ich produktami. Dziś przyszedł do mnie kolejny zestaw, który ekspresowo wykorzystałam do zmiany moich 3tygodniowych pazurów. Nie musiałam długo myśleć nad zdobieniem, ponieważ momentalnie w głowie zawitał mi pomysł na słodki manicure.
W środku znajdowała się silikonowa mata z logiem firmy, baza, top oraz trzy przecudne lakiery. Marzyły mi się chłodne, jesienne odcienie i właśnie takie trafiły do mojej przesyłki!
No. 114 ,,Pinky glitter"- różowy, drobny brokat, który przypomina mi Rose Gold od Semilaca. Ten jednak ma mniejsze drobinki, które wyglądają jak miliony diamencików. Pięknie połyskuje i ożywia każdy manicure. Do pełnego krycia wystarczy nałożyć 3cienkie warstwy, ponieważ produkt ma średnio gęstą konsystencję.
No. 115 ,,Rose Seashell"- różowa muszelka to nic innego niż jasny, uroczy, połyskujący nudziak. Perłowy lakier kryje już przy drugiej warstwie. Bardzo podoba mi się efekt srebrzystej poświaty, ponieważ paznokcie zmieniają swój odcień w zależności od oświetlenia i położenia.
No. 116 ,,Mauve dance"- fiołkoworóżowy, chłodny kolor, który wręcz podbił moje serce. Nazwa przynosi mi na myśl słodkie tutu, które noszą baletnice. Pasuje wręcz perfekcyjnie, ponieważ hybryda posiada zatopiony, różowy pyłek, który opalizuje w świetle.
Oczywiście nie dałabym rady bez bazy i topu. Gel Polish Hybrid Base i Top posiadają specjalną formułę, która ułatwia ich usuwanie. Wystarczy 10minut, aby ściągnąć stary manicure. Produkty nie wymagają piłowania, więc skraca się czas pracy podczas stylizacji paznokci. Zestaw zapewnia intensywny blask oraz podkreśla nasycenie koloru.

Uważam, że malowidła tworzą zgrane zespół i można wyczarować przy ich pomocy cudowny manicure. Lakiery posiadają przyjemną konsystencję, która nie spływa, nie kurczy się oraz nie marszczy.
Zdobienie pojawi się jutro na blogu, ponieważ jestem w nim zauroczona. Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.
Więcej informacji o firmie możecie znaleźć na ich stronie interentowej 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.