sobota, 16 lipca 2016

Lips to Kiss od Wibo. Piękna, nudziakowa brzoskwinka.

Jak wiecie poszalałam na Rossmannowskiej promocji i kupiłam wiele nowości. Wśród nich była pomadka w kredce o pięknym brzoskwiniowym odcieniu. Jest to typowy nudziak, z którego aktualnie muszę zrezygnować. Źle komponuje się z opalenizną i usta wyglądają blado.
O produkcie:
Szminka w kredce LIPS TO KISS to kosmetyk nowej generacji. Jest doskonałym połączeniem wyrazistego koloru z maksymalnym nawilżeniem ust. Innowacyjna formuła utrzymuje trwały kolor na ustach przez wiele godzin, zapewniając długotrwały i olśniewający efekt. Nie wymaga temperowania i jest dostępna w 7 wariantach kolorystycznych.

Pomadka jest niezwykle wygodna w obsłudze, ponieważ wygląda jak duża konturówka. Grubszy sztyft będzie idealny dla osób z większymi, pełniejszymi wargami, te z mniejszymi będą musiały uważać, aby nie wyjść poza kontur.
Opakowanie wykonane jest z solidnego plastiku, skuwka nie zsuwa się, więc nie pobrudzi kosmetyczki, dlatego w całości przetrwa długie podróże i bałagan w torebce.
Do gustu przypadła mi wręcz masełkowa konsystencja, która z łatwością sunie po utach. Faktycznie nawilża wargi, ponieważ po zmyciu są niesamowicie gładkie i miękkie.
Już pierwsza warstwa zapewni nam piękny kolor i połysk, lecz możemy również napotkać się z pewnym problemem.
Szminka lubi się zwarzyć i nie mam pojęcia, od czego to zależy. Niekiedy wygląda bajecznie, czasem zaś ciężko nałożyć ją na wargi.
Pomimo tych niedogodności muszę pochwalić ją za dość przyzwoitą trwałość, ponieważ przez 3-4godziny wygląda całkiem przyzwoicie. Później zaczyna znikać w kącikach i należy ją poprawić.
Obawiam się również, że produkt nie przetrwa posiłku, ponieważ zwykła bułka rozprawiła się z nią w kilka minut.
Mam do niej mieszane uczucia. Podoba mi się jej odcień, konsystencja i efekt nawilżenia, ale nie do końca jestem z niej zadowolona. W duecie z konturówką wygląda całkiem przyzwoicie, gdy jest solo, mam pewne zastrzeżenia.

Czy polecam?
Zależy, co kto lubi, ale wątpie, że skusicie się na produkt, który się warzy i nieestetycznie znika z naszych ust.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.