czwartek, 14 stycznia 2016

Nie zapominajmy o ukochanych dziadkach. Pomysły na prezent z okazji Dnia Babci i Dziadka.

Mi niestety pozostał jeden dziadziu i jedna babcia,ale nigdy o nich nie zapominam. Zawsze dostaną upominek dany prosto z serca.
Nie zawsze jednak miałam pomysł co im kupić,więc postanowiłam podsunąć Wam kilka pomysłów.
Do ich święta jest jeszcze kilka dni i pewnie zdążymy z zrealizowaniem pomysłów.
Bardzo lubię spersonalizowane upominki,aby każdy z nich czuł się wyjątkowo w tym dniu.

Co można sprezentować Naszym dziadziusiom?
1.Kalendarz
I tutaj mowa nie o byle jakim. W internecie jest pełno firm,które tworzą spersonalizowane kalendarze.
Możecie wysłać im wspólne obrazki,które oni umieszczą wraz z datami.
Prezent piękny i bardzo praktyczny. 

2.Kubek ze zdjęciem
Bardzo podobają mi się kubeczki,które po zalaniu gorącą wodą ukazują zdjęcie. Można wykonać je w internecie lub sklepach fotograficznych.
Możemy kupić także kubeczki z zabawnymi tekstami.
Dla bardziej ambitnych polecam pracownie ceramiczne,gdzie można samemu zrobić kubeczek i go pomalować.

3.Album
Mój dziadziuś na 100% ucieszyłby się z wspólnych zdjęć. Jest to niezwykła pamiątka,która ukazuje że przez te wszystkie lata jesteśmy ze sobą blisko. 

4.Biżuteria/zegarki
Ten prezent nadaje się dla babci,która uwielbia świecidełka. U jubilera można zakupić wisiorek,w którym po otwarciu widnieją zdjęcia.
Dla dziadzia można zakupić zegarek z wygrawerowaną dedykacją.

5.Coś mocniejszego
Czy dziadkowie nie ucieszą się z dobrego alkoholu? Jeśli macie +18 lat,możecie kupić dobre wino, likier, whisky. 

6.Coś na rozgrzanie
Moi dziadziusiowie na pewno ucieszyli by się z drewnianej szkatułki wypełnionej najróżniejszymi herbatami? Do tego dobry miód i powidła.
W sklepie Lidl widziałam bardzo efektowny miód. W środku zatopiony jest plaster miodu.

7.Bilet
Może bilet do kina,teatru czy opery? Jeśli nasi seniorzy uwielbiają kulturę,warto wybrać się z nimi na przedstawienie.

8.Kolacja
Bardzo dobrym pomysłem będzie własnoręcznie wykonana kolacja. Nie trzeba wyszukanych,trudnych dań. Wystarczy obecność w tym dniu. Tym i każdym innym.

9.Bukiet z cukierków
Z bibuły możemy wyczarować wspaniałe kwiaty,które w środku będą miały pralinkę. Takie kwiaty można umieścić w dekoracyjnym koszyki i udekorować wielką kokardą.
Pomysł pyszny i smaczny.

10.Dodatki do kuchni
Jeśli nasi dziadziusiowie uwielbiają kucharzyć, warto kupić im nową książkę kucharską,fartuszek czy urządzeniu kuchenne.

11.Książka
Mój dziadziu uwielbia czytać. Książka z dedykacją będzie idealnym prezentem dla każdego mola.

12.Naturalne kosmetyki
Kosmetyki naturalne są bardzo efektowne i mają genialne działanie. Której babci nie zaświecą się oczka na widok nowych kosmetyków?

13.Laurka
W domu mojego dziadka wiszą malowidła,które mają nawet i po 10lat. Nie ma nic lepszego niż malowidło dane prosto z serca.

14.Koszulka
W internecie jest pełno ofert,gdzie można kupić koszulki z napisami "Super Babcia" itd.
Może taki prezent uszczęśliwi Waszych dziadków?

Macie może już prezenty? Co kupiliście? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.