niedziela, 24 kwietnia 2016

Wielkie zaskoczenie ze strony Yankee Candle.

W piątek, gdy wróciłam do domu czekała na mnie pachnąca przesyłka. Intensywne tarty były wyczuwalne nawet przez kartonowe pudełko.
Zamówiłam woski z nowej serii, wśród nich znalazłam cudowny Summer Peach.
Paczuszka dotarła do mnie ze sklepu Goodies, a wosk kosztował 8zł.
O zapachu:
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu soczystych brzoskwiń, dojrzewających w gorących promieniach południowego słońca z domieszką subtelnych nut piżma i wanilii.

Od małego uwielbiam smak i zapach brzoskwiń. Kojarzy mi się z gorącym latem i pysznym owocowym sorbetem.
Gdybym miała wybrać ulubiony zapach, bez dwóch zdań byłby to aromat słodkiej brzoskwini.
Byłam go ogromnie ciekawa, ponieważ kombinacja zapachowa była interesująca.
Jasnopomarańczowa tarta jest niezwykle intensywna zarówno na sucho, jak i po rozpaleniu.
Mocny, ale nie męczący zapach jest wyczuwalny przez długi czas.
Jak pachnie? Mnie przypomina brzoskwiniową kaszkę, którą robiła mi ukochana babcia.
Powróciły wspomnienia z wczesnych lat, a tarta sama w sobie stała się faworytem numer 1.
Cudne nuty soczystych owoców przełamane słodyczą wanilii.
Bez dwóch zdań zamówię tarty na zapas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.