niedziela, 10 kwietnia 2016

Dla miłośników wanilii.

Kiedy byłam mała uważałam,że nie ma gorszego zapachu niż wanilia. Kojarzył mi się z starszymi paniami i mulącymi perfumami w autobusie.
Jednak gdy w sklepie Goodies pojawiła sie nowa seria, postanowiłam się przełamać.
Zamówiłam na wypróbowanie tartę Vanilla za 8zł.
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o kwintesencji zapachu wanilii, słodkiej i aksamitnej, wyrazistej a jednak nie narzucającej się.

Pierwsze podejście z waniliową tartą miałam podczas wakacji. Zakupiłam wtedy Vanilla cupcake, lecz zapach był nieco chemiczny.
Tutaj było całkowicie inaczej. Na sucho wosk pachnie słabo, zaś po zapaleniu dostaje cudownej mocy. 
Pokój wypełnia się słodkim aromatem wanilii. Zapach jest niezwyle realistyczny i prawdziwy.
Mam wrażenie,że na szafce leży aromatyczna laska. Słodki zapach bardzo przypadł mi do gustu. Nie powoduje bólu głowy i można go śmiało palić przez długi czas.
Podoba mi się również fakt,że tartę można palić kilka razy. Olejki aromatyczne są wyczuwalne nawet podczas czwartego odpalenia. 
Znienawidzona wanilia stała się dla mnie ulubioną nutą wypełniającą pomieszczenia.

Lubicie wanilię? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.