poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Smart Girls Get More- podejście drugie.

Dziś opowiem Wam o konturówce do ust, którą dorwałam za 3,25zł na promocji w Naturze. 

Wchodząc do drogerii przejrzałam gazetkę promocyjną i zauważyłam obniżkę cen na produkty do ust.
Uwielbiam konturówki, więc postanowiłam przetestować kredkę firmy Smart Girls Get More.
O produkcie:
Miękka, wydajna, długo utrzymująca się na ustach kredka, idealnie podkreśla kontur i nadaje im pełny kształt.
Konturówka ma bardzo fajną szatę graficzną. Pomimo niskiej ceny, wygląda porządnie i estetycznie. Plusem jest końcówka w odcieniu kredki. Ułatwi to nam poszukiwanie odpowiedniego koloru spośród wielu produktów do ust.
Kosmetyk posiada drewnianą obudowę,którą można podstrugać z łatwością. 
Rysik posiada przyjemną konsystencję. Nie jest gęsty ani twardy. Z łatwością sunie po ustach, pozostawiając śliczny nudziakowy odcień. Chłodny nude wpadający w róż spodobał mi się najbardziej.
Firma w swojej ofercie ma sześć odcieni. Trzy w odcieniach nude, jeden różowy oraz czerwony i burgundowy.
Najważniejszym faktem jest to,że produkt nie przesusza ust. Nie podkreśla suchych skórek i ładnie zastyga na ustach pozostawiając matowe wykończenie.
Muszę pochwalić ją również na trwałość. Przez około 3godziny wygląda perfekcyjnie,później zaczyna ścierać się równomiernie.
Posiłek również nie jest jej straszny. Na ostatnim zdjęciu możecie zauważyć jak wygląda po obiedzie,deserze i napoju. Jak dla mnie ekstra,ponieważ starła się jedynie szminka Essence,a odcień kredki pozostał. 
Jestem z niej bardzo zadowolona i wiem,że znalazłam odpowiedni odcień w którym nie wyglądam jak chora. 

Mam nadzieję,że zachęciłam Was do testów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.