sobota, 16 kwietnia 2016

Niekosmetyczni ulubieńcy miesiąca.

W kwietniu znajdzie się wielu ulubieńców, więc postanowiłam podzielić je na dwie części. Najbardziej lubię opowiadać o niekosmetycznych faworytach, bo malowidła dość często mi się powtarzają. 
Kwiecień zdecydowanie owocuje w czytanie książek i oglądanie filmów. Ten post będzie również inny, ponieważ o swoich ulubieńcach opowie także moja siostra. Sprawdzimy co lubią nastolatki oraz jacy autorzy u nich królują.

1.Before. Anna Todd
Pochłonęłam ją w ciągu jednego popołudnia. Jest to kontynuacji serii After,która zrobiła na mnie pozytywne wrażenie. 
W wcześniejszych częściach o miłości i trudach opowiada Tessa, zaś tutaj poznamy ich historię ze strony Hardina. Znajdzie się również kilka opowieści osób powiązanych z głównym bohaterem. Poznamy bliżej ich wcześniejsze życie nim trafili na studia. 
Książka zawiera zdecydowanie ostrzejszy język, bo taki jest Hardin. Oj po przeczytaniu miałam niezłego książkowego kaca, ponieważ tak szybko ją skończyłam, a losy bardzo przypadły mi do gustu. No nic mi nie pozostało jak tylko czekać na dalsze książki Anny. 

PS Julita! Wszystkiego najlepszego ode mnie i Wery z okazji urodzin oraz mam nadzieję,że spodobał Ci się prezent. 

2.Nieznajomy
Do Cobena musiałam się przyzwyczaić. Jest on jednym z moich ulubionych autorów, a jego książki czytam z zapartym tchem. Niestety zakończyłam serię z Myronem Boliatem i musiałam wypożyczyć coś innego. 
Wybór padł na najnowsze dzieło Harlana i zaczytałam się w losach Adama,który poznał straszną prawdę o jego żonie. Pewien nieznajomy mężczyzna opowiada wstydliwe i bardzo skrywane tajemnice. Ofiarami padają rodziny oskarżonych, którym ciężko jest uwierzyć, że to może być prawda.
Nie chcę zdradzać za wiele, lecz polecam ją każdej osobie uwielbiającej kryminały. 

3.Love, Rosie
Wreszcie dorwałam książkę! Kupiłam ją za jedyne 10zł na stronie Aros.pl Od dawna miałam na nią ochotę, lecz cena zniechęcała. Gdy dostałam ją w swoje ręce byłam mocno zdziwiona. Cała historia przedstawiona jest za pomocą e-maili i listów. O dziwo całość czyta się sprawnie i z ogromną przyjemnością.
Historia Rosie i Alexa zaczyna się w podstawówce i wraz z dalszymi stronami, poznajemy ich sytuację. Czasem mam wrażenie, że los im nie sprzyjał. 
Bez dwóch zdań mogę stwierdzić, że zakochałam się w niej. Czytając ją, czułam się jak główna bohaterka. Wraz z nią przeżywałam lepsze i gorsze momenty. 
Historia przedstawiona w filmie lekko odbiega od oryginały, dlatego też polecam go przeczytać. 

4.Love, Rosie- film. 
Była książka, teraz przyszedł czas na film. Muszę zacząć od tego,że bardzo polubiłam Lily Collins,która odegrała główną rolę. Doskonale nadała się do roli Rosie. Pomimo tego,że różni się od książki. bardzo mnie zauroczył. Ma w sobie to coś i polecam go zobaczyć. 

5.Kraina lodu.
Odezwało się we mnie dziecko i tydzień temu po raz pierwszy zobaczyłam bajkę o Elsie i Annie. Pomimo mojego wieku, bajka naprawdę mi się spodobał i czekam,aż druga część pojawi się w internecie. 
Już wiem, dlaczego tak wiele osób polubiło historię dwóch sióstr.

6.We Are Your Friends
Zac Efron zawsze kojarzył mi się z High School Musical,aż do czasu gdy zobaczyłam go w innych 
produkcjach.
WAYF to film o marzeniach. Początkujący DJ Cole (Zac) chce zaistnieć na scenie muzyki
elektronicznej. Wraz z kolegami chce zmienić swoje życie.

A teraz przyszedł czas na ulubieńców Weroniki:
1.BeFour- Zayn Malik
2.Little Things- One Direction
3. Same Old Love- Selena Gomez
4. Secret Love Song- Little Mix
6.Stitches- Shawn Mendes
7. Love Yourself- Justin Bieber
8. Love Me Like You- Little Mix
9. No Control- One Direction
10. Like I Would- Zayn Malik


11.LOL
Film, w którym również ja się zakochałam. Typowo młodzieżowa historia o dorastaniu, pierwszych występkach, miłości i szaleństwie. Chylę czoła Miley Cyrus za świetne odegranie głównej roli.

12.Charlie
Nieśmiały nastolatek jest uczniem pierwszej klasy. Przeżywa wiele momentów,które mają wpływ na jego życie. Z czasem poznaje Sam i Patricka. 
Sama nie oglądałam filmu,ale nadrobię go z chęcią.

Mam nadzieję,że spodoba Wam się taka forma ulubieńców i będziecie wyczekiwać na więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.