środa, 6 kwietnia 2016

Perfumy,które zawsze będą u mnie na pierwszym miejscu.

Moim zdaniem Euphoria jest jednym z klasycznych zapachów,które się kocha albo nienawidzi.
Ja jednak uwielbiam go do tego stopnia,że ciągle mi towarzyszy niezależnie od pory roku. 
Tym razem postanowiłam wybrać go w sklepie internetowym Perfumesco, ze względu na atrakcyjną cenę i wiarygodność.

Perfumesco to nic innego niż hurtownia perfum,która znajduje się w  Warszawie od 2008roku.
Oferują wyłącznie oryginalne produkty jak już wspominałam, w bardzo przystępnych cenach.
Wysyłka odbywa się w tempie ekspresowym,a produkt dostarczony jest w całości bez żadnych zniszczeń.
Koszty wysyłki również są korzystne,a wybór asortymentu niezwykle szeroki.
Możemy znaleźć tu zapachy niedostępne w zwykłych drogeriach.

O samym zapachu:
Euphoria to historia nieskończonej podróży. Zainspirowana na nowo odkrytą swobodą opowiada o marzeniach.
Najnowszy zapach Calvina Kleina. Euphoria to narkotyczny orientalny zapach, którego kompozycja opiera się na kontrastujących nutach egzotycznych owoców i kwiatów oraz akordu kremowego.
Seksowny i zmysłowy, jak żaden działa na wyobraźnie. Stworzony dla kobiet eleganckich i pewnych siebie. Pragnących wolności.
Nuta zapachowa: owoc granatu, kaka, daktyl, kwiat lotosu, kwiat champaca, czarna orchidea, płynna ambra, czarny fiołek, drzewo mahoniowe.
Najnowszy zapach Calvina Kleina. Euphoria to narkotyczny orientalny zapach, którego kompozycja opiera się na kontrastujących nutach egzotycznych owoców i kwiatów oraz akordu kremowego.

Seksowny i zmysłowy, jak żaden działa na wyobraźnie. Stworzony dla kobiet eleganckich i pewnych siebie. Pragnących wolności.

Moja 30ml wersja znajduje się w szklanej,eleganckiej butli o ciekawym kształcie.
Srebrne metalowe elementy dodają szyku i gracji. Flakonik zapakowany był w lśniące pudełko.
Mam pewność,że zapach nie był wcześniej otwierany,ponieważ całość umieszczona była w oryginalnej folii.
Atomizer dozuje odpowiednią ilość pachnącej chmurki.

Zapach spodoba się każdej kobiecie bez względu na wiek. 
Klasyczny, ciężki, a zarazem subtelny aromat najlepiej sprawdzi się jesienią i zimą. Wiosną lub latem może być zbyt mocny. Jednak mi to nie przeszkadza i używam go przez cały rok.
Oczywistym plusem jest trwałość,która jest genialna. Zapach wyczuwalny jest przez cały dzień,a ciuchy pachną w szafie jeszcze przez długi czas.

O perfumach CK mogę powiedzieć jedno. Szyk, elegancka, kobiecość i gracja. 
Ponadczasowy aromat perfum cudownie rozwija się na skórze.
Swoją buteleczkę zamówiłam za 83zł z groszami,zaś w innych sklepach cena nie schodzi poniżej 100zł. 
Moim zdaniem warto odwiedzić Perfumesco i wybrać ulubiony perfum w niskiej cenie.

Jestem ciekawa co o nim sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.