wtorek, 21 listopada 2017

❄️❄️❄️#2 Piękna przed świętami. Zimowa pielęgnacja ciała.❄️❄️❄️

Przed nami kolejny tydzień projektu z portalem Trusted Cosmetics i blogerką Różowa Szminka. Ostatnio opisałam obecną pielęgnację twarzy i ust, a teraz przyszedł czas na ciało. Bardzo się cieszę, że jestem posiadaczką wanny. O tej porze roku nie ma nic lepszego niż powrót do domu i relaksująca kąpiel w gorącej wodzie z przyjemnymi dodatkami.
Sole do kąpieli od zawsze goszczą w moim domu. Upodobałam sobie szczególnie produkt Biolove o relaksującym zapachu zielonej herbaty. Naturalna sól z Morza Martwego z dodatkiem regenerującego oleju z pestek winogron sprawia, że skóra jest jedwabiście gładka. Nie mogę pominąć produktów Floris, których głównym składnikiem jest sól bocheńska. Kosmetyki cechują się ciekawymi kolorami oraz niezwykłymi zapachami. Podczas kąpieli jod wywołuje wrażenie kąpieli w morskiej wodzie oraz oddychania jodowanym powietrzem. Obecność jonów wapniowo-magnezowo- bromkowo–jodkowych powoduje aktywną regenerację naskórka, a zastosowanie najwyższej jakości kolagenu doskonale wpływa na poprawę jędrności skóry.

Mam także słabość do wszelkich kuli musujących, które barwią wodę i sprawiają, że skóra po kąpieli jest przyjemna w dotyku. Dzięki kosmetykom Belle Nature oraz Biolove mogę się odprężyć i zrelaksować.

Scrub do ciała Organic Shop ma nie tylko ciekawe opakowanie, ale świetne działanie. Gęsty peeling cukrowy o zapachu mango skutecznie usuwa stary naskórek, dzięki czemu ciało jest jędrniejsze i gładsze. Produkty złuszczające sprawiają, że nakładane olejki i balsamy lepiej wnikają w głąb skóry.
Od kilku tygodniu nie rozstaję się z kosmetykami Le Petit Marseillais, które polubiłam za delikatność, dzięki czemu produkty myjące nie podrażniają mojej wrażliwej skóry. Dodatkowo kusi mnie przyjemny, naturalny aromat, który jest wyczuwalny jeszcze przez długi czas po kąpieli.

Nie jestem fanką wszelkich mazideł i zazwyczaj ich unikam. Jednak do gustu przypadł mi odżywczy olejek Evree Multioils Bomb, który poprawia wygląd blizn i rozstępów, długotrwałe nawilża i ujędrnia. W jego skład wchodzi aż 7 olejków: makadamia, jojoba, migdałowy, awokado, z wiesiołka, z pestek winogron, ryżowy.

Odmładzające mleczko do ciała Mariza nie zawiera parabenów i parafiny, dzięki czemu po nie sięgam. Produkt sprawdzi się również u osób, które jak ja mają problem z bardzo suchą skórą. Kosmetyk bez dwóch zdań nawilża, przynosi ukojenie po kąpieli.

Jestem ciekawa, jakich kosmetyków właśnie Wy używacie do pielęgnacji ciała.
Znacie moich ulubieńców?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.