czwartek, 9 listopada 2017

Perfekcyjny nudziak? Pomadka do ust Moov Color Punch- Hope.

Poszukiwanie idealnego nudziaka jest prawdziwym wyzwaniem. Uważam, że jest to taki must have każdej kobiety. Jasna pomadka o uniwersalnym odcieniu będzie idealna zarówno do dziennego, jak i wieczornego makijażu.
O produkcie:
Pomadka z linii Color Punch gwarantuje intensywny, soczysty kolor oraz długotrwały efekt.

Opakowanie: Pomadka umieszczona jest w czarnym, matowym i bardzo minimalistycznym, plastikowym opakowaniu. Pod spodem znajdziemy naklejkę z nazwą produktu, ja wybrałam odcień Hope. Zatyczka szminki nie zsuwa się, spokojnie można ją umieścić w kieszeni lub torebce.
Mój kosmetyk niestety ma lekko uszkodzony mechanizm, ponieważ podczas wykręcania do pewnej wysokości spada, a tym samym pochowa się sztyft. Jest to dość uciążliwe, ale po kilku tygodniach doszłam do wprawy podczas malowania.

Odcień: Firma oferuje aż 11 różnych kolorów, ja jak już wspominałam wybrałam kolor Hope, który według mnie jest neutralnym, perfekcyjnym nudziakiem. Odcień jest nieoczywistym różem, który wpada w jasny brąz. Na ustach wygląda niesamowicie i bardzo naturalnie.
Pigmentacja i wykończenie: Na zdjęciu możecie zauważyć pomalowane usta oraz perfekcyjne krycie już przy pierwszej warstwie. Pomadka posiada satynowe wykończenie, które nosi się niezwykle komfortowo. Szminka nie wysusza warg, nie lepi się oraz nie wychodzi poza kontur ust.

Trwałość: Jeśli szukacie całkiem przyjemnej, dziennej pomadki to dobrze trafiłyście. Kosmetyk przez kilka godzin wygląda ładnie, ściera się równomiernie oraz nie wymaga większych poprawek. Po pierwszym posiłku delikatnie traci swoje nasycenia. Pomadka nie zastyga jednak na ustach, więc ponowne nakładanie kosmetyku są bezproblemowe i szybkie.

Cena i dostępność: W sklepie Kontigo pomadki kosztują 14,99 zł, lecz często są na promocji.

Podsumowanie: Czy jestem zadowolona? Oczywiście, że tak. W niezwykle korzystnej cenie możemy dostać produkt o przyjemnym odcieniu, który wzbogaci każdy makijaż.

Lubicie nudziaki na ustach?

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię odcienie nude, zarówno na co dzień jak i od święta :) Fajnie się komponują i z delikatnym lookiem i z mocno zaakcentowanym okiem :) Ja akurat uwielbiam odcienie z Royal Lipstick od Pierre Rene, nudziaków jest trochę zarówno takich podchodzących pod brąz jak i tych już podchodzących pod delikatny róż :) to, co mi jeszcze pasuje w tej pomadce to cena, na promocji można ja kupić za 10-15 zł :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.