środa, 21 października 2015

Top 3 ulubieńców YT

Kiedyś już pisałam o polskich beauty Youtuberkach. Dziś czas na zagraniczne. 
Bardzo lubię oglądać dziewczyny z innych krajów, ponieważ w ten sposób można podszkolić swój język oraz poznać wiele nowych kosmetyków,które nie dostępne są w Polsce.
Muszę niestety przyznać,że za granicą dziewczyny są bardziej pomysłowe jeśli chodzi o makijaż i charakteryzacje.

Które vlogerki trafiły do mojej TOP 3?

DOPE2111
Moja ulubiona Youtuberka. Mimo,że urodziła się w Nepalu od dłuższego czasu mieszka w USA.
Tworzy nie tylko piękne makijaże,ale również upodabnia się do wielu znanych postaci.
Uwielbiam jej słuchać, pogodna, radosna kobietka,która idealnie wytłumaczy każdy krok w makijażu.
Do każdego makijażu ma odpowiedni strój oraz fryzurę.
Warto ją obejrzeć :)

Charisma Star
Poza makijażem dodaje również challenge. Niesamowicie radosna i żywiołowa osoba.
Oglądam ją dosłownie z uśmiechem na ustach.
Niestety ostatnimi czasy ma mały zastój i nie dodaje filmików zbyt często.

NikkieTutorials
Poznałam ją na Instagramie.
Zobaczyłam kilka makijaży i postanowiłam poszukać o niej więcej informacji.
Znalazłam konto na YT i muszę stwierdzić,że tworzy naprawdę profesjonalne filmiki.
Ma dziewczyna talent :)


Oglądam wiele więcej dziewczyn,lecz nie chciałam robić długiej listy.
Wolę co jakiś czas dodać mały ranking :)
Którą zagraniczną Youtuberkę polecacie? :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.