wtorek, 6 października 2015

Nie samymi kosmetykami żyje kobieta. Haul

Jak już wcześniej wspominałam, nie samymi kosmetykami żyje kobieta.
W ciągu tygodnia dość poszalałam i kupiłam kilka nowości na które miałam ogromną ochotę.
Rzeczy były na mojej "Nie kosmetycznej chciej liście" i nie żałuję ich zakupu.
Zapraszam do zdjęć :)
1.Kolorowanki dla dorosłych.
Kolorowanki zapełnią nudny,chłodny i długi wieczór.
Wybrałam kwieciste wzory,które są piękne. 
Kolorowaniem zaraziłam również siostrę. 
Malowanki kupiłam wraz z zestawem kredek. Całość kosztowała mnie 26zł

2.Pudełko
Nie mogłam mu się oprzeć. 
Kupiłam je w Kiku i wrócę jeszcze po kilka.
Chcę w nich posegregować tusze,szminki itd.
Kosztowało 2,49zł

3.Sims 4
Największe marzenie <3 Od dawna chciałam je kupić i mam <3
Od piątku zarządzam nową rodzinką :D

4.Kominek
Biały piękny kominek dorwałam w Kiku za 4złote. Też mam ochotę dokupić jeszcze jeden biały,lecz o innym kształcie.
Wygląda przepięknie,dzięki niecodziennemu designowi.

5.Buty na jesień
Potrzebowałam jesiennego obuwia i dorwałam czarne botki z uroczą koronką. 
Wyglądają elegancko zarówno w odświętnym i luźnym stroju.
Kupiłam je na przecenie za 25zł w osiedlowym sklepie.
Czekała na mnie ostatnia para w odpowiednim rozmiarze.

6.Kosmetyczka
Bardzo polubiłam sklep Kik. Za grosze mogę dorwać fajne rzeczy.
Mała zgrabna kosmetyczka już gości w mojej torebce.
Kosztowała tylko 2zł i była kupiona na przecenie.

Dość spory haul i póki co,nie mam w planach zakupów.
Zbieram kasę na grudzień,aby spełnić kilka marzeń.
Mam nadzieję,że jednym z nich będą pędzle Zoeva <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.