czwartek, 29 października 2015

Moje nóżki,moje nóżki.

Czas na to,by doprowadzić stopy do porządku po lecie.
Niestety bose przechadzki odcisnęły na nich piętno.
Ponieważ przecięłam stopę na kamieniu.musiałam zrezygnować z mocnego pumeksu, pomyślałam że czas na wypróbowanie saszetki Eveline.

Od producenta:
ROYAL SPA PEDICURE
NAWILŻAJĄCO-REGENERUJĄCY ZABIEG Z ALGAMI ATLANTYCKIMI
GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY PEELING Z NATURALNYM PUMEKSEM
NAWILŻAJĄCA MASKA-KOMPRESZ ALGAMI ATLANTYCKIMI

ROYAL SPA PEDICURE, opracowany w laboratorium EVELINE COSMETICS to kuracja, która dzięki zaawansowanym rozwiązaniom technologicznym gwarantuje efekty jak z ekskluzywnego salonu kosmetycznego. Bogata formuła jest szczególnie polecana do pielęgnacji przesuszonej i szorstkiej skóry stóp, wymagającej aktywnej regeneracji i odnowy.

KROK 1. GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY PEELING Z NATURALNYM PUMEKSEM
Innowacyjna formuła oparta na naturalnym pumeksie skutecznie usuwa martwe komórki naskórka, oczyszcza skórę i przygotowuje ją do dalszej pielęgnacji nawilżającej. Unikalna kompozycja składników aktywnych wzbogacona wyciągiem z szałwii, olejkiem arganowym oraz kwasem hialuronowym regeneruje i likwiduje szorstkość stóp.

KROK 2. NAWILŻAJĄCA MASKA-KOMPRES Z ALGAMI ATLANTYCKIMI
Ultranawilżająca formuła, z wysoką zawartością ekstraktu z alg atlantyckich skutecznie zmiękcza i wygładza skórę stóp. Maska, bogata w urea oraz witaminę E, działa jak kompres, dzięki czemu przywraca utracony komfort, koi podrażnienia i głęboko nawilża.

Produkt znajduje się w dwóch saszetkach.
 Podoba mi się wygląd opakowania. 
Jest przejrzyste i przyjemne dla oka.
W pierwszej saszetce znajduje się peeling z naturalnym pumeksem,który zawiera dość drobne,lecz przyjemnie oczyszczające drobinki.
Jasna,gęsta,kremowa konsystencja nie spływa z stóp. Zapach należy do przyjemnych,jest świeży i delikatny.
Stopy po zabiegu zyskują miękkości,a przed nimi jeszcze jedna kuracja.
Maseczka konsystencją nie odbiega od zwykłego kremu. Delikatny zapach pozostaje na stopach przez dłuższy czas.
Pozostawiłam ją na stopach przez całą noc.
Rano były delikatne i mięciutkie. Zero suchych pięt!
Cena zabiegu to 4zł i można go dostać w niemal każdej drogerii.

Testowałyście może zabieg z algami atlantyckimi?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.