poniedziałek, 12 października 2015

Dbajmy o dłonie

Dacie wiarę? Wstaję rano,a za oknem śnieg. Zimno,brzydko,deszczowo i na dodatek śniegowo!
Nim wyszłam na małe zakupy, wyciągnęłam krem do rąk i przypomniałam sobie o recenzji,którą piszę dobre kilka dni.
Brak czasu tak bardzo dokucza :( 
W sobotę miałam w planach napisać kilka notek,ale poszłam na 18 kuzynki i odsypiałam pół niedzieli.
W niedzielny wieczór wybrałam się zaś do kina na film "Chemia". 
Byłam pod wrażeniem gry aktorskiej głównej aktorki. Film piękny,lecz smutny.
Kto nie był,a chce iść- polecam serdecznie.

Teraz zmierzam do recenzji kremu do rąk

Każdej jesieni i zimy moje dłonie wyglądają okropnie. 
Przesuszone,czerwone i pieką.
Czy krem z New Anna Cosmetics pomoże?

OD PRODUCENTA:
New ANNA Cosmetics Krem do rąk glicerynowo - cytrynowy z silikonem i prowitaminą B5 działa pielęgnacyjnie i ochronnie. Dzięki zawartości prowitaminy B5 nawilża i wzmacnia naskórek. Łatwo się wchłania i natłuszcza skórę. Systematycznie stosowany chroni ręce przed działaniem niekorzystnych czynników zewnętrznych.

SKŁAD:
Aqua, Stearic Acid, Mineral Oil, Glycerin, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Dimethicone, TEA, D- Panthenol, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone Parfum Citral, Linalool, Limonene

Patrząc na inne zdjęcia,firma zmieniła designe opakowanie.
Wyszło to zdecydowanie na dobre,75ml tubka mieści się nawet w małej torebce.
Plastik z którego wykonana jest tubka, należy do miękkich. Można w łatwy sposób wycisnąć odpowiednią ilość kremu.
Konsystencja lekka,dobrze się wchłanie. Jest wydajny,ponieważ małą kapką wysmarujemy dłonie.
Plusem jest to,że nie pozostawia klejącej się warstwy.
Następnym plusem jest przyjemny cytrynowy zapach,który pozostaje na skórze przez jakiś czas.
Dłonie po wysmarowaniu są miękkie,gładkie i nawet chłodny wiatr nie jest w stanie tego zmienić.
Kosztuje w granicy 3zł i można dostać go w dorgerii Dayli oraz tutaj.

Pomimo,że nie lubię używać kremu do rąk, ten bardzo polubiłam.
Nie zauważyłam minusów i polecam go z czystym sercem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.