niedziela, 25 października 2015

Przeniosłam się do spa?!

Jestem dosłownie zachwycona! Wanna działa od dwóch tygodni i raczę się długimi gorącymi kąpielami.
Dzięki BingoSpa przeniosłam się do luksusowego ośrodka oferującego cudowne zabiegi,które rozpieszczają ciało.
Przetestowałam już trzy produkty do kąpieli,ale dziś podzielę się opinią o cudnej soli.

Po dostarczeniu paczuszki od razu wiedziałam,że muszę użyć mleka do kąpieli.
Już od dłuższego czasu chciałam je kupić,byłam ciekawa efektów.
Niestety mam bardzo suchą skórę skłonną do alergii. 
Więc pokładałam wiele nadziei w tym produkcie. 

Mleczna kąpiel BingoSpa przeznaczona jest kąpieli i okładów. Zawiera minerały z Morza Martwego, cynk, ekstrakty z krwawnika, szałwii, rumianku, nagietka i kasztanowca.

Dzięki bogactwu aktywnych składników odżywka likwiduje podrażnienia skóry oraz łagodzi dokuczliwe objawy alergii, egzemy, łuszczycy, trądziku. Wspomaga walkę z cellulitem. Poprawiając cyrkulację krwi, dotlenia i odżywia komórki, pobudza ich naturalną regenerację, przyspiesza przemianę materii, detoksykuje organizm oraz głęboko nawilża, wygładza i ujędrnia skórę.

"Mleczna Kąpiel" BingoSpa jest szczególnie bogata w związki magnezu, potasu, sodu, żelaza, wapnia - minerały mające istotne znaczenie dla regulacji procesów życiowych organizmu.

Sposób użycia:
do kąpieli: do wody o temp. ok. 40°C wsypać nakrętkę soli. Kąpiel powinna trwać do 15 minut, podczas której należy masować skórę gąbką, polewać wodą z kąpieli. Po kąpieli ciało dokładnie spłukać. Najlepszy efekt uzyskuje się stosując odżywkę codziennie przez 7 dni, a następnie raz w tygodniu.
do okładów: w nakrętce wymieszać sól z niewielką ilością wody. Otrzymaną papką okładać i delikatnie masować wybrane miejsca ciała. Po 2 minutach dokładnie spłukać. Można stosować pod prysznicem.
Poj. 550 g
Cena: ok 9 - 10zł

Mleczny pył zamknięty jest w plastikowym, przeźroczystym słoiku.
Plastik jest dość miękki,więc radzę uważać,aby nie rozsypać pył.
Drobno zmieloną sól,można pomylić z proszkiem do prania. Wyglądają niemal identycznie.
Bardzo szybko rozpuszcza się w wodzie oraz pojawia się pianka. Po rozpuszczeniu woda zmienia kolor na biały.
Do gustu przypadł mi orzeźwiający zapach,który wyczuwam na skórze po kąpieli.
Najważniejsze jednak jest działanie!
Po kąpieli moja skóra jest nawilżona,gładka i mięciutka. Dosłownie jak skóra niemowlaka.
Dłuższe stosowanie jej nie wysusza i nie muszę używać balsamu do ciała.
Ważne,że nie uczula mojej wrażliwej skóry. Nie odczuwam nieprzyjemnego swędzenia.
Mogę uznać to za sukces i polecić każdemu mleko do kąpieli firmy BingoSpa.
Można je dostać tutaj.


Poznałyście może ten specyfik? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.