poniedziałek, 19 października 2015

Nafta na włosach?

Bardzo obawiałam się użyć nafty na włosy, słyszałam że przytrzymana za długo może wysuszyć włosy.
Obawiałam się do tego stopnia,że nigdy wcześniej nie miałam jej zakupionej.
Dzięki firmie New Anna Cosmetics miałam przyjemność użyć jej.
Nafta kosmetyczna z olejem arganowym wzmacnia i odżywia włosy, nadaje im połysk oraz zapobiega ich wysuszaniu.
Można ją dostać w sklepach internetowych oraz większych drogeriach.
Kosztuje grosze,bo w granicy 5-6zł.

Skład:
PARAFFINUM LIQUIDUM (olej parafinowy)
pochodzenie: substancja pochodzenia chemicznego - otrzymywana z ropy naftowej 
działanie: ułatwia rozczesywanie i zapobiega elektryzowaniu się włosów, nawilżające, wygładzające, ochronne, sprawia, że skóra staje się elastyczna i gładka 
używany jako: lipid, emolienty, substancja antystatyczna, środek rozpuszczający

ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL (OLEJ ARGANOWY)
Wzmacnia włosy,paznokcie i skórę, silnie regeneruje, łagodzi objawy trądziku, nawilża i chroni przed działaniem słońca i wiatru.

PARFUM
zapach

LINALOOL
zapach

LIMONENE
zapach


Nafta zamknięta jest w przeźroczystej butelce zamykanej na klik.
Designe bardzo przyjemny i schludny. 
120g buteleczka o dziwo jest wydajna i starczy na wiele razy.
Naftę wydobywamy przez małą dziurkę i trzeba uważać,aby nie wylać jej za dużo.
Konsystencją przypomina olejek,lecz jest ciut rzadsza.
Zapach przyjemny,delikatny, nie drażni nosa. 
Produkt stosowałam tak jak zapewniał producent. 
Kosmetyk założyłam na 10minut (na samym poczatku na wysokości uszu) i następnie zmyłam szamponem. Obawiałam się,że będzie ciężko ją zmyć i przygotowałam sobie silnie oczyszczający szampon.
Mimo obaw nafta bardzo ładnie schodziła i nie było problemów z zmyciem.
Włosy po wysuszeniu są jak marzenie. 
Nabrały blasku,miękkości i wyglądały jak z reklamy. Rozczesywanie moich długich włosów stało się przyjemnością. Nie plączą się i są dociążone,przy czym nie obciążone i oklapnięte.

Jestem zdziwiona działaniem,ale w pozytywny sposób. Użyłam jej zarówno solo jak i w duecie z maskami do włosów.
Spisuje się rewelacyjnie i będę jej używać co jakiś czas.

A jak Wy nastawione jesteście na pielęgnacje naftą?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.