czwartek, 1 października 2015

Idealnie czysta cera już w 10minut?

Jak już wiecie,bardzo polubiłam rosyjskie kosmetyki pielęgnacyjne. Skusiłam się na maskę dziegciową,ponieważ skończyły mi się glinki i żel do oczyszczania cery.
Niestety jestem posiadaczką cery mieszanej i porządnie oczyszczona skóra jest dla mnie ważna.
Maseczkę kupiłam w sklepie mazidełka.pl za około 5złotych.

Oczyszczająca maseczka do twarzy "Dziegciowa". Tylko naturalne składniki. Łaźnia Agafi.
Dziegciowa maska do twarzy z serii „Bania Agafii” ma działanie silnie oczyszczające. Maska otwiera pory i kontroluje pracę gruczołów łojowych, a zawarte w niej składniki usuwają podrażnienia i przywracają skórze zdrowy i zadbany wygląd.

Składniki aktywne, zawarte w masce, to m.in.: 
dziegieć brzozowy – naturalny antyseptyk, który normalizuje wodno-tłuszczowy bilans skóry 
ekstrakt organiczny szałwii i miód ałtajski – ma działanie tonizujące skórę, podnosi jej elastyczność 
sól rapa - otwiera pory i oczyszcza skórę. 
Tylko naturalne składniki.

Skład INCI: Aqua, Dicaprylyl Ether, Butirospermum Parkii (Shea Butter), Organic Salvia Officinalis Leaf Extract (organiczny ekstrakt szałwi), Mel (ałtajski miód), Rapa Salt (sól rapa), Pix Liquida Betula (dziegieć brzozowy), Kaolin, Glyceryl Stearate, Organic Borago Officinalis Oil (organiczny olej ogórecznika), Cetearyl Alcohol, Sorbitane Stearate, Sodium Cetearyl Sulfate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Citric Acid.


Maska znajduje się w foliowej tubce z której można łatwo wydobyć zawartość. Designe bardzo przyjemny dla oka i zachęca do zakupu.
Saszetka zaopatrzona jest w 100g maseczki o pięknym, delikatnym ziołowym zapachu.
Obawiałam się przykrego aromatu,bo wiem jak pachnie szampon dziegciowy.

Beżowa gęsta,gładka konsystencja należy do całkiem przyjemnych. Nie spływa z twarzy i zastyga na niej w ciągu 10-15minut.
Bardzo się cieszę,że nie towarzyszy temu efekt ściągnięcia i pieczenia skóry.
Pomimo porządnego zasychania nie ma najmniejszych problemów z zmyciem.
Schodzi łatwo i nie trzeba jej trzeć.

Moja cera należy do mega wrażliwych,mimo tego oczyszczająca maska wcale jej nie podrażniła.
Była lekko zaczerwieniona,ale też idealnie oczyszczona.
Wszelkie zanieszyszczenia zniknęły,a pory na nosie stały się niewidoczne.
Przy regularnym stosowaniu zmniejsza się praca gruczołów łojotokowych i twarz przestaje się świecić.
Zauważyłam również,że wypryski pojawiają się sporadycznie.

Producent wywiązduje się dobrze z swoich obietnic. 
Twarz wygląda promiennie,świeżo i zdrowo.
Polecam każdej dziewczynie,która ma problem z rozszerzonymi porami i zanieczyszczoną cerą.
Efekt widoczny już po pierwszym razie :)

Znacie może tą cudowną maseczkę? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.