czwartek, 22 października 2015

Co zrobić z krótkimi, osłabionymi paznokciami?

No właśnie! Co zrobić z łamliwymi,rozdwajającymi się paznokciami?
Postanowiłam przeprowadzić eksperyment,który potrwa 2tygodnie.
Chcę pokazać,że przy odpowiedniej pielęgnacji, szpony staną się mocne i przestaną się łamać.
Nie jest to droga kuracja,lecz wymaga systematyczności,

Przez całe dwa tygodnie będę używać:
-kapsułek witaminy A+E
-olejku lnianego
-olejku arganowego
-oraz kremu do rąk 

O kapsułkach pisałam tutaj:

Jak widać na zdjęciu, pazurki zostały ścięta na 0. Nie robiłam nic przy nich od kilku dni,aby pokazać różnicę.
Mam nadzieję,że po upływie czasu będą długie i mocne.


Więc wracam z efektami za 2tygodnie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.