niedziela, 18 października 2015

Czas na spore zmieny

Dokładnie tak. Czas na spore zmiany.
Póki co planuję całkowity remont pokoju,zmianę mebli,koloru ścian i dodatków.
Aby nie kupować wszystkiego na raz, postanowiłam rozplanować zakupy.
Nie obciąży to tak bardzo portfela,a dodatki mogą spokojnie stać na półce.
Bardzo ubolewam nad tym,że w najbliższej okolicy nie ma sklepu Ikea i muszę zadowolić się Pepco oraz Kik'iem.
Można znaleźć tam ciekawe perełki,które można dostać za grosze.
Za jakiś czas pokażę już zdjęcia po przeróbce.

Kupiłam trzy słoiczki.
Po co?
W pierwszym trzymam kredki oraz tusze do rzęs. Wygląda to bardzo ciekawie. (cena 6zł, KIK)
W drugim umieściłam saszetki z odżywkami do włosów, a w trzecim znajdują się próbki szminek i perfum. (cena 9,99zł Pepco)
W wytłaczanym flakonie umieściłam gałązki wrzosów. Zrobiłam z nich bukiecik,który zdobi szafkę. (ok 6zł Pepco)
Dodałam także różową kokardkę. (4,99zł Pepco)

Takie ozdobniki. Kupiłam je w Kiku za 4zł każdy.
Srebrne brokatowe kulki wysypałam na tackę i umieściłam na niej świeczki.
Kulki można dostać w wielu wersjach kolorystycznych.
 Diamenciki dodają blasku i wyglądają pięknie na tacce.
Te trzy kółeczka to nic innego jak ozdobne taśmy klejące. 
Nie mogłam im się oprzeć.

Tacka już w świątecznej wersji. Szukałam takiej podstawki,koniecznie w białym kolorze. Niestety nie mogłam jej znaleźć. Kosztowała 6zł i kupiłam ją w Kiku tak samo jak pudełeczko.
Miałam poczatkowo zamalować renifera,ale po wysypaniu kulek nie widać go wcale. 
Pięknie zdobi szafkę. Muszę poszukać jeszcze dwóch wyższych lekko niebieskich świeczek.

Drewniane pudełko zostało wyprodukowane z myślą o trzymaniu herbaty. Ja jednak pomalowałam je na biało, usunęłam przegrody i ułożyłam w niej szminki. 
Kasetka kosztowała 12zł i kupiona także w Kiku.

Na końcu błękitny polarowy koc o wymarze 130x170cm.
Kupiony również w Kiku za 12zł.
Jest bardzo mięciutki i świetnie grzeje. Kupiłam go z myślą o przykryciu łóżka.

Jak widać dodatki są w białych,jasnych kolorach.
Wymarzyłam sobie pastelowo niebieskie ściany oraz białe dodatki.
Już nie mogę doczekać się zmian w pokoju :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.