środa, 14 października 2015

Wanna powraca do łask.

W sezonie jesienno zimowym wanna powraca do łask.
Wraz z nią długie kąpiele z różnymi umilaczami. Uwielbiam sole,perełki,mleko i kule.
Tym razem stawiam na kosmetyki BingoSpa.
Wybrałam kilka nowości,które nadają się do pluskania w wannie. Można je dostać tutaj.
Ceny są bardzo korzystne,a pojemność wydajna.
Ciekawe co zamówiłam? :)

Jako pierwszy w oczy rzucił mi się szampon. Akurat mój rosyjski specjał dobiega dna,więc jest to świetna okazja,by przetestować nowy produkt.
Szampon kolagenowy BingoSpa z kwasami owocowymi nawilża i wzmacnia włosy, regeneruje ich strukturę.  
Kolagen - chroni włosy przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia, intensywnie odżywia i nawilża zniszczone i osłabione włosy, odbudowuje strukturę ich strukturę. Powoduje, że włosy są przyjemne i miękkie w dotyku. Dzięki silnym właściwościom błonotwórczym kolagen, tworzy  na powierzchni włosów cienki film ochronny, który zwiększa zatrzymanie wilgoci i jednocześnie chroni włosy przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia.
Kwasy owocowe (kwasy AHA) odżywiają i oczyszczają włosy przydając im świetlistego blasku.
Regularne stosowanie szamponu kolagenowego BingoSpa nadaje włosom elastyczność i blask, wzmacnia je, a skórze głowy przywraca naturalną równowagę. Włosy stają podatne na układanie i miękko się układają. I uwodzicielsko pachną.

Następnie kosmetyk,którego byłam najbardziej ciekawa i już go przetestowałam.
Użyłam do podczas wczorajszej kąpieli i póki co jestem niezwykle zadowolona.
Ciekawy zapach i działanie są jak najbardziej na plus.
Mleczna kąpiel BingoSpa przeznaczona jest kąpieli i okładów. Zawiera minerały z Morza Martwego, cynk, ekstrakty z krwawnika, szałwii, rumianku, nagietka i kasztanowca.
Dzięki bogactwu aktywnych składników odżywka likwiduje podrażnienia skóry oraz łagodzi dokuczliwe objawy alergii, egzemy, łuszczycy, trądziku. Wspomaga walkę z cellulitem. Poprawiając cyrkulację krwi, dotlenia i odżywia komórki, pobudza ich naturalną regenerację, przyspiesza przemianę materii, detoksykuje organizm oraz głęboko nawilża, wygładza i ujędrnia skórę.
 "Mleczna Kąpiel" BingoSpa jest szczególnie bogata w związki magnezu, potasu, sodu, żelaza, wapnia - minerały mające istotne znaczenie dla regulacji procesów życiowych organizmu.
Szczególnie nadaje się do pielęgnacji tłustej skóry.

Żel do kąpieli z Biedronki jest okej,ale nie zachwyca. Do mojego koszyka trafił także borowinowy nektar.
Słyszałam wiele dobrego o borowinie,więc mam nadzieję że moja skóra go polubi.
W nektarze borowinowym BingoSpa ekstrakt z borowiny wspomagany ekstraktem z miodu. Mikroelementy, kwasy organiczne, witaminy oraz enzymy zawarte w naturalnym miodzie zaspokoją potrzebę odżywienia i regeneracji skóry, i także jej ukojenia.

Na koniec peeling. Nigdy wcześniej nie widziałam takiego produktu. Bardzo lubię kosmetyki złuszczające i jestem ciekawa jego działania.
Pył ze skały wulkanicznej składającej się z krzemionki (70%) i związków alkaicznych - pomaga w dokładnym usunięciu martwego naskórka, skutecznie oczyszcza i wygładza skórę.
Ekstrakt z czerwonej herbaty jest silnym antyoksydantem - bogatym w witaminy, związki mineralne oraz wiele związków biologicznie czynnych: alkaloidy, flawonoidy, aminokwasy, pierwiastki śladowe (wapń, magnez, żelazo, selen) - rewitalizuje i ujędrnia skórę.


 Hmm producent wyprodukował naprawdę ciekawe kosmetyki. Jestem ciekawa czy każda obietnica sprawdzi się chociaż w połowie.
Miałyście styczność z produktami Bingo Spa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.