piątek, 2 października 2015

Szczęśliwa skóra

Od niedawna stawiam na odpowiednią i świadomą pielęgnację cery.
Stała się bardzo wrażliwa i obawiam się,że będę musiała zrobić testy alergiczne.
W internecie szukam nowych,ciekawych kosmetyków,które będą miały pozytywny wpływ na moją twarz.
Tag nosi nazwę "Szczęśliwa skóra" i jest popularny w YT środowisku.

1. Jak najlepiej opisałabyś swoją skórę?
Jestem posiadaczką mieszanej cery,która zimą zamienia się w suchą. Pomimo przetłuszczania się skóry w strefie T, po całym dniu świeci mi tylko końcówka nosa :D
Mam problem z rozszerzonymi porami,które nie zawsze są widoczne. 
Moim utrapieniem jest wrażliwa skóra,która reaguje na wszelkie urazy,zmiany temperatur i podrażnienia.

2. Jakie są Twoje najlepsze wskazówki na promienistą cerę ?
Oczywiście zdrowa dieta i dużo wody. 
Następnie odpowiednia pielęgnacja i kosmetyki dopasowane do stanu skóry.
Na końcu również ważny,ale nie zawsze dostarczany w odpowiedniej ilości -sen.

3. Jaki jest najdziwniejszy naturalny składnik, którego użyłaś w pielęgnacji ?
Może nie najdziwniejszy,ale najciekawszy. 
Kiedyś użyłam maski dyniowej do oczyszczenia twarzy. Sproszkowaną dynię dodałam do alg i zrobiłam maseczkę w stylu peel-off.

4. Opisz swoją pielęgnację skóry w 5 słowach.
Oczyszczenie,złuszczenie,tonizowanie,ochrona,nawilżenie

Wychodząc na dwór zawsze używam kremu,nie chcę bezpośrednio wystawiać cery na wiatr i słońcę Zawsze stawiam na maximum nawilżenia.

5. Podziel się swoją najlepszą wskazówką dotyczącą pielęgnacji skóry.
Aby cera zawsze wyglądała wyśmienicie nie wolno palić papierosów,wystawiać jej na promieniowanie oraz "leczyć" na własną rękę.
Ww przyczyny nie tylko szkodzą naszej skórze,ale i zdrowiu.
Zarówno palenie jak i promieniowanie UV jest szkodliwe. 

6. Co kradnie naturalny blask skóry ?
Zła dieta, czynniki wymieniowe w 5pytaniu oraz brak odpowiedniej pielęgnacji.

7. Jakie są Twoje największe obawy dotyczące pielęgnacji, dbania o skórę ?
Czy używam odpowiednych preparatów i czy nie szkodzę cerze nie używając krem np. pod oczy.

8. Jaki jest Twój podręcznik podstaw pielęgnacji ?
Wielu porad szukam w internecie oraz gazetach. Lubię czytać o naturalnych metodach pielęgnacyjnych.
Często testuję nowe maseczki i kosmetyki pielęgnacyjne.

Które kosmetyki są Waszymi ulubionymi? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.