czwartek, 10 listopada 2016

💎Gdzie kupić najmodniejszą biżuterię ostatnich miesięcy, a do tego nie wydać masy pieniędzy? Bardzo duże zakupy z sklepu Born Pretty Store.💎

Po długim czasie wróciłam do biżuterii ze sklepu Born Pretty Store. Byłam zachwycona asortymentem, ponieważ sklep wprowadził wiele nowości, a świecidełka są przepiękne!

Skorzystałam z okazji i zamówiłam aż 7 produktów, ciężko mi było się zdecydować na konkretną rzecz.
Bardzo często wybieram bransoletki, które dopełniają mojej stylizacji. Już kiedyś zamówiłam zestaw kilku sztuk i sprawdza się nieźle, więc tym razem też nie mogłam ich nie kupić.
Postawiłam na stonowany krem w połączeniu ze złotymi dodatkami, a cena świecidełek wyniosła $3,12.
Nie zawsze mam ochotę na ozdobne naszyjniki, więc szukałam innej alternatywy. Lubię nosić koka lub wysoko splecione włosy, więc zawsze brakowało mi "tego czegoś". Gdy w ofercie znalazłam piękne, bogato zdobione i duże kolczyki, wiedziałam, że muszą być moje. Są świetnie wykonane, a ich cena sięga $2,99. Już widzę je wkomponowane w wieczorny, uroczysty ubiór.
Nie mogło się obyć bez najmodniejszej biżuterii ostatnich miesięcy. Choker wygląda kobieco, a do tego jest uroczy i elegancki. Czarne kwiaty są wykonane z twardszej koronki, która o dziwo nie drapie w szyję. To cudo kosztuje tylko $1,99.
Ten naszyjnik wybrała moja siostra i muszę przyznać, że zaskoczyło mnie jego wykonanie. Nie widzę niedociągnięć, wręcz mam wrażenie, że wygląda na prawdziwe złoto. Znak nieskończoności wyniesie nas tylko $0,99.
Delikatny, koronkowy choker można również dostać w białej wersji, lecz ten bardziej przypadł mi do gustu. Mięciutkie pasmo materiału z powodzeniem ożywi każdy sweterek czy koszulę.
Koronka była całkiem tania, bo cena sięga $1,99.
Czy ten choker nie jest piękny? Połączenie koronki z rzemykiem bardzo mnie urzekło i już nie mogę się doczekać okazji, gdy będę mogła go założyć. Genialne połączenie kosztuje $2,28.
Już na samym końcu muszę pokazać Wam cudowne kolczyki, które są również dostępne ze złotym dodatkiem. Moim zdaniem świecidełka wyglądają profesjonalnie i na żywo wydają się na wykonane z prawdziwego srebra. Drobne kamyczki cudownie połyskują w słońcu, a kosztują $3,99.
Zamówienie bardzo mi się spodobało, produkty są bardzo dobrze wykonane, a ceny są naprawdę niskie. Za kilka groszy możemy kupić biżuterię za parę groszy.
Całość była świetnie zapakowana, więc przetrwała długą podróż. Sklep wysyła przesyłki jako prezent, więc nie musimy bać się cła.

Mam również kod rabatowy, który upoważnia do 10% zniżki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.