czwartek, 3 listopada 2016

Balsam do włosów za 5zł został hitem? 👧

Nie wyobrażam sobie, abym nie użyła odżywki czy maski. Moje włosy są gęste i długie, więc niekiedy jest z nimi problem. Szczególnie zimą są dość nieposłuszne, więc już jesienią staram się je przygotować przed chłodem i swetrami, które potęgują elektryzowanie.
Balsamy Bani Agafii zazwyczaj kupuję w sklepie chemicznym za około 4-5zł. Cena jak widać niska, a działanie przypadło mi do gustu.
Już kiedyś pisałam o niebieskiej wersji, teraz przyszedł czas na żółtą.

O produkcie:
Witaminowy balsam do włosów Cytryniec - Świeżość i Blask powstał na bazie soku z dzikich jagód i jest przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów. Zawiera 100% naturalny sok z dzikich jagód, naturalny olej z nasion żurawiny północnej i witaminy.

Balsam głęboko odżywia włosy, wzmacnia uszkodzone i zniszczone włosy, zwiększa elastyczność włosów i nasyca je witaminami. Nawilża włosy po całej długości i nadaje im miękkość i elastyczność, doskonale tonizuje skórę głowy, nadaje włosom połysk i świeżość.

Balsam dba o włosy i nadaje im naturalny blask. Skutecznie ułatwia rozczesywanie i pozostawia włosy przyjemne w dotyku. Jednocześnie balsam nie obciąża włosów i pozwala im zachować naturalną objętość.

Składniki aktywne
  • BIAŁA KURYLSKA HERBATA - zawiera flawonoidy, saponiny i garbniki, które zwiększają elastyczność włosów.
  • TAJGIELSKI MIÓD - głęboko odżywia włosy i nasyca je witaminami.
  • ORGANICZNY OLEJ Z NASION ŻURAWINY POŁNOCNEJ - nawilża włosy po całej długości, nadaje im miękkość i elastyczność.
  • SOK Z JAGÓD DZIKIEJ NANAJSKIEJ TRAWY CYTRYNOWEJ - doskonale tonizuje skórę głowy, nadaje włosom połysk i świeżość.
Skład
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Schizandra Chinensis Fruit Extract, Saponaria Officinalis Root Extract*, Mel*, Potentilla Fruticosa Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Ascorbyl Phosphate, Ceteareth-20, Citrus Limon Peel Oil, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum Limonene, CI 15985, CI 19140.
(*) składniki organiczne

Mówcie co chcecie, ale szata graficzna bardzo przypadła mi do gustu. O ile się nie mylę, jest aż 5 różnych wersji i każda ma inny kolor buteleczki. Szczególnie podobają mi się złote akcenty, które przyciągają mój sroczy wzrok.
Opakowanie zamykane jest na klik, który wystarczy nacisnąć, aby wydobyć zawartość. W środku znajdziemy 280ml średnio gęstej mazi, która z łatwością nakłada się zarówno na suche, jak i wilgotne pasma. Muszę stwierdzić, że nawet zapach przypadł mi do gustu. Przypomina mi mieszankę ziół i świeżych cytrusów, i żałuję, że nie jest wyczuwalny po wysuszeniu włosów.
Jeśli o nie chodzi, to jestem bardzo zadowolona. Działanie przypadło mi do gustu, ponieważ te są zdyscyplinowane oraz układają się o niebo lepiej. W rezultacie tworzą piękną taflę, która odbija światło.
Nie zauważyłam natomiast minusów, chociaż byłam pewna, że będzie nią wydajność. Nic bardziej mylnego, ponieważ używam jej od 1,5miesiąca i nadal pozostała mi spora część.
Co do dostępności, to można je kupić online oraz w drogeriach typu Wispol, Sekrety Urody itd.

Testowałyście te balsamy? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.