piątek, 25 listopada 2016

💅🎅🏻#3 Co podarować paznokciomaniaczce?🎅🏻💅

Kto nie wie, przypominam, że dziś Black Friday. Co się z tym wiąże? Masa genialnych promocji w wielu sklepach.
Mikołajki już coraz bliżej, więc dzisiejszy dzień będzie idealny do zakupu kilku drobiazgów dla paznokciomaniaczek! Na bank macie taką koleżanką, która uwielbia tworzyć przepiękne stylizacje na paznokciach. Jako że jestem fanką hybryd, podpowiem, z czego ucieszy się każda zakręcona fanka lakierów.
Lakiery hybrydowe- ostatnio rynek podbija firma NeoNail i wcale się nie dziwię. Stworzyli przepiękne odcienie lakierów termicznych oraz magnetycznych, które wzbudzają podziw u wielu osób. W sklepach pojawiło się wiele hybryd, które zachwycają kolorami i wykończeniami.
Pyłki- potrafią dodać uroku najprostszemu zrobieniu. Najbardziej polubiłam te z Indigo i Neess. Dzięki ich pomocy można wyczarować efekt lustra, chromu czy połyskującej holo tęczy. Wystarczy tylko wetrzeć go w nałożoną i utwardzoną warstwę lakieru, a następnie pomalować lakierem nawierzchniowym.
Kalendarz adwentowy- gdy tylko zobaczyłam go na Allegro, wiedziałam, że spodoba się każdej fance malowania pazurków. W swoim wnętrzu skrywa 23 buteleczki oraz prześliczny pilniczek.
Preparaty do skórek i odżywki- będą fajnym dodatkiem do świątecznej paczuszki. Wiele osób zachwala kosmetyki Sally Hansen, które potrafią zdziałać cuda. Dzięki nim płytka jest mocniejsza, a skórki mięciutkie i poskromione.
Płytka do stempli- moje małe marzenie. Przyda się każdej osobie (jak ja), która nie posiada umiejętności plastycznych, a marzy o cudownych stylizacjach.
Silikonowa mata- mam podkładkę od Victorii Vynn i jest bardzo pomocna w tworzeniu własnych naklejek. Można na niej odbijać stemple, a następnie pomalować na swoje ulubione kolory. Gdy całość zaschnie, wystarczy tylko dopasować ją do kształtu paznokcia i pokryć topem.
Zestaw pędzelków- przyda się kreatywnym osobą tworzących własne wzory i malunki.
Folia celafonowa- nie wiem jak Wam, ale mnie bardzo podobają się efekt szkła, który niezaprzeczalnie wygląda obłędnie i ciekawie.
Balsam lub krem do rąk- zadbane dłonie są wizytówką każdej kobiety. Muszą być nawilżone i gładkie, a zimą jest to szczególnie trudne.

Mam nadzieję, że spodobały Wam się moje propozycje i dzięki temu już macie zarys prezentu dla najbliższej osoby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.