środa, 16 listopada 2016

🍂🍃 #6 Chwila relaksu. Akcja "Piękna jesienią".🍃 🍂


Uważam, że chwila relaksu to czas, aby zadbać zarówno o ciało, duszę, jak i o swoje pasje. Jeśli już o pasji mowa, post powstał dzięki akcji "Piękna Jesienią".

Nie jestem niestety miłośniczką jesieni, chyba że za oknem słońce oraz piękna pogoda. Niestety nie ma tak dobrze, więc jestem rozczarowana, ponieważ wszędzie jest szaro, pochmurnie, a do tego zimno!
Oczywiście pogoda sprzyja relaksowi, szczególnie gdy mamy wolne i możemy zaszyć się w swoim pokoju z gorącym napojem, cudownym zapachem wosku lub świecy i otoczyć się ulubionymi rzeczami.
Dla mnie nie ma nic lepszego niż połączenie domowego spa ze sprzątaniem mojej kolekcji bestsellerów. To mnie wycisza, a przy okazji przypominam sobie wspaniałe historie, które poznałam w ciągu ostatnich miesięcy.
O tej porze roku bardzo szybko się ściemnia, więc sprzyja to dopieszczaniu mojego wewnętrznego mola książkowego. Co jakiś czas staram się zakupić nową powieść lub odwiedzać bibliotekę. Nie znam lepszego sposobu na wypoczynek niż przeniesienie się do świata książki.
Jeśli chodzi o urodę, stawiam na pielęgnację. Zmywam makijaż, robię peeling i nakładam dobrą maseczkę nawilżającą. Najczęściej sięgam po mazidła Bani Agafii, z którymi zaprzyjaźniła się moja cera. Włosy oczywiście nie mogą zostać pominięte i je również pokrywam balsamem, maską, olejem lub odżywką. Usta zaś są nasmarowane sporą ilością wazeliny, ponieważ mam tendencję do obgryzania suchych skórek. Gdy moje paznokcie wymagają zmiany, sięgam po komputer, włączam film z serii o Harrym Potterze i zabieram się za hybrydy. Od małego jestem miłośniczką opowiadań o sławnym czarodzieju, więc raz w miesiącu ciągnie mnie do ekranizacji. 
Jak widać, nie potrzeba mi wiele, abym mogła się zrelaksować.



Jaki jest Wasz sposób na odpoczynek oraz kto też jest zakochany w HP? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.