środa, 23 listopada 2016

❄️ 🌨 ☃️🎁#2 Co podarować chłopakowi, mężowi, bratu czy dziadkowi?🎁🌨 ☃️❄️

Zawsze, ale to zawsze miałam problem z prezentami dla mężczyzn. Pewne jest to odwieczny problem większości z nas, dlatego znalazłam chwilę czasu i zrobiłam porządne rozeznanie i znalazłam kilka bardzo fajnych niespodzianek, z których ucieszą się najbliżsi.
W sklepie Zalando doszukałam się genialnych dodatków i ubrań, a dzięki akcji Black Friday, ceny są o wiele niższe.
Pudełko pełne wspaniałości- dziadziu zapewne ucieszyłby się z zestawu świątecznego. Na stronie Upominki Świąteczne znalazłam ciekawą ofertę, a w niej gotowe prezenty. Opakowania są cudownie ozdobione oraz wyposażone w genialne produkty.
Perfumy- niezawodny i ponadczasowy drobiazg, z którego ucieszy się każdy mężczyzna. W wielu sklepach internetowych możemy znaleźć sporo interesujących zapachów w atrakcyjnych cenach.
Zegarek- elegancki prezent, który będzie dodatkiem do każdej stylizacji.
Kalendarz adwentowy- udało mi się odszukać dwie ciekawe wersje. Jedna oferuje kawę, druga zaś czekoladki.
Strona Ekspres do kawy jest prawdziwym rajem dla miłośników czarnego napoju. Dla łakomczuchów Chocolissimo przygotowało równie przyjemną i słodką atrakcję.
Koszula- święta są okazją do wystrojenia swojego faceta. Elegancka koszula jest zawsze potrzebna i można założyć ją na każdą okazję.
Pasek do spodni- mam wrażenie, że każdy mężczyzna nosi pasek. Warto zainwestować w stylowy dodatek, który będzie przydatny.
Książka- jeśli znacie mola książkowego, nie znam dla niego lepszego prezentu. Jeśli szukacie przyjemnych cen, polecam księgarnię Aros lub Bonito.
Czapka, szalik lub rękawiczki- chyba nie ma nic gorszego niż chory facet. Czasem należy przygotować go na chłodną pogodę.
Plecak- coś dla brata lub chłopaka. Na bank przyda się podczas wspólnych wypraw.
Notes/kalendarz- nie mogłam oprzeć się notesowi dla prawdziwych fanów Harrego Pottera. Zapewne ucieszy się z niego każdy miłośnik magicznych opowieści.

Znalazłyście już prezent dla najbliższych?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.