poniedziałek, 12 września 2016

💅💅💅 Jaką bazę i top wybrać? 💅💅💅

Jeśli wybierzesz dobrą bazę i top, masz pewność, że najtańsza hybryda wytrzyma ponad miesiąc!
Na samym początku miałam z nimi problem i po pewnym czasie zauważyłam, że lakier odpryskiwał po paru dniach.
Było to bardzo uciążliwe, więc postawiłam na zestaw Silcare. Do niedawna myślałam, że jest niezawodny, lecz poznałam firmę Victoria Vynn.

O produktach:
Baza:
  • Do stosowania w systemie Gel Polish Hybrid
  • Zachowuje elastyczność i sprężystość płytki
  • Delikatna formuła dla naturalnej płytki
  • Zwiększa przyczepność Gel Polish Color
  • Chroni płytkę przed przebarwieniami
  • Lakierowa konsystencja
  • Łatwa i równomierna aplikacja
  • Matowienie płytki nie jest konieczne
Top:
  • Do stosowania w systemie Gel Polish Hybrid
  • Zachowuje elastyczność i sprężystość płytki
  • Utrwala i zabezpiecza stylizację Gel Polish Color
  • Nadaje intensywny błysk stylizacji
  • Podkreśla intensywność koloru
  • Lakierowa konsystencja
  • Łatwa i równomierna aplikacja
  • Posiada warstwę dyspersyjną
  • Nie wymaga piłowania podczas usuwania

Baza i top mają specjalną formułę, która ułatwia ściąganie. Dzięki temu usunięcie starego manicuru jest łatwe jak pestka! Po 10-12minutach możemy bez problemu pozbyć się resztek, które pozostały ze starego lakieru.
Podoba mi się ogólny wygląd buteleczek. Czarne, proste, nieprzesadzone. W środku znajdziemy aż 8ml malowidła i taki duet kosztuje nas 70złotych. Uważam, że cena jest zdecydowanie adekwatna co do jakości.
Zarówno podkład, jak i lakier nawierzchniowy, posiadają bardzo dobrze wyprofilowany pędzelek. Jest płaski, dobrze nabiera lakier oraz go rozprowadza.
Utwardzają się w ciągu 2minut i nie marszczy się, nie kurczy oraz nie spływa. Jestem zauroczona w topie, ponieważ pięknie nabłyszcza każdy kolor. Blask jest widoczny nawet po 3-4tygodniach, więc ode mnie leci ogromny plus za tą właściwość. Nie mogę również przyczepić się do trwałości, bo po 3tygodniach musiałam ściągnąć nienaruszony manicure. Paznokcie nadal wyglądały perfekcyjnie, jedynie raził mnie potworny odrost.
Nie zauważyłam, aby kosmetyki zniszczyły moją płytkę, mam wręcz wrażenie, że jest twardsza i mocniejsza. Paznokcie przestały się rozdwajać i łamać.

Gdzie można je dostać?
Na stronie producenta: http://victoriavynn.com/ możecie odszukać listę sklepów, w któych są dostępne produkty VV.

Macie swój ulubiony zestaw do hybryd?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.