środa, 20 lipca 2016

Problem z puszącymi się, niesfornymi włosami? Poznaj organiczny szampon Organic Shop.

Nie mogę rozstać się ze świetnym szamponem Vellie, ale produkt dobiega końca. Pozostałabym bez szamponu, ale wchodząc do sklepu chemiczno-kosmetycznego, zauważyłam kosmetyki Organic Shop. Nigdy wcześniej ich nie miałam, ale zaciekawiły mnie etykiety. Na półce było ustawione wiele mazideł, ale najbardziej zainteresował mnie szampon, który zawiera olej z pestek winogron oraz ekstrakt z miodu.
Kosztował niewiele, bo 7zł. Cena w sklepach internetowych jest wyższa, więc dodatkowo zapragnęłam go zdobyć.
Jak się sprawdził? Zapraszam na recenzję.
O produkcie:
Włosy pełne zadziwiającej miękkości i lekkości dzięki organicznemu ekstraktowi z Winorośli i Miodu.
Olej z pestek winogron zachowuje i utrzymuje substancje odżywcze we włosach, wygładza ich strukturę, chroniąc przed negatywnymi czynnikami. Miód nadaje włosom sprężystość i zdrowy blask.

99% składników pochodzenia roślinnego
Składniki INCI: Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Mel*, Vitis Vinifera Seed Oil*, Hydrolyzed Wheat Protein, Glycerin, Sodium Chloride, Parfum, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate Potassium Sorbate, Dehydroacetic Acid, Tocopheryl, Citric Acid, Limonene, 
Preserved with Benzyl Alcohol. Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Dehydroacetic Acid
(*) - składniki organiczne pochodzące z upraw ekologicznych

Jak już wcześniej wspomniałam, szampon ma ciekawą butelkę i szatę graficzną. Małym minusem jest otwór, przez który możemy wylać za dużo płynu. Należy uważać podczas otwierania, bo szkoda zmarnować tak ciekawego produktu. 
Sam szampon ma pośrednią konsystencję, nie jest za rzadka, nie jest za gęsta. Zauroczył mnie słodki aromat, który jest mieszanką miodu i winogron. 
Następnym plusem jest skład. Kosmetyk nie zawiera SLS,parabenów. Na samym początku znajdziemy miód oraz olej z pestek winogron, a także łagodne substancje myjące oraz aromaty.
Kosmetyk świetnie myje włosy, chociaż nie wytwarza nawału piany. Po wysuszeniu nasze pasma zachwycą lekkością, miękkością i niezwykłym blaskiem. Są przyjemnie dociążone, ale nie obciążone. Najbardziej zadowolił mnie fakt, że długie pasma przestały się puszyć, elektryzować oraz wywijać. 
Nie powoduje łupieżu oraz nie przesusza skalpu. 
Jestem niezwykle zadowolona z działania produktu i chcę wypróbować również inne warianty. 

Znacie może produkty Organic Shop? 
Jakie macie o nich zdanie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.