czwartek, 6 lipca 2017

🐺Bądź unikatowy z Ideashirt. Idealny prezent na urodziny, imieniny oraz inne okazje. + poradnik jak wykonać własny projekt.🐺 +wyniki rozdania.

Wraz z siostrą lubimy unikatowe ubrania, których nie można znaleźć na "ulicy". Zdecydowałam się na skorzystanie z usług firmy Ideashirt, która ma siedzibę we Wrocławiu i zajmuje się projektowaniem ciekawych koszulek, bluz oraz różnych gadżetów. Na zaprojektowanej odzieży można umieścić przygotowaną przez firmę grafikę, własne zdjęcia lub tekst. Dla każdego coś dobrego!
Ja postanowiłam zaprojektować zwykły T-shirt, którego nigdy nie brakuje, zwłaszcza latem.
Spośród wielu krojów, wzorów i kolorów postawiłam na białą koszulkę, która jest świetnie skrojona i wykonana z 100% bawełny, więc noszenie jej podczas obecnej pogody jest prawdziwą wygodą.
Po chwili namysłu zdecydowałam się na zwierzęcy wzór w stylu water color. Długo marzył mi się zwierzęcy obrazek wykonany właśnie w tym stylu.
 Z prawdziwą satysfakcją muszę stwierdzić, że firma spisała się genialnie i bije na głowę wszelką odzież, którą można kupić w galerii.
Nadruk w żadnym stopniu nie ulega zniszczeniu podczas prania, a materiał nie szarzeje i nie kurczy się.
Na metce koszulki znajduje się przyczepiona sporej wielkości kartonowa karteczka, gdzie zespół Ideashirt zapisuje informacje dotyczące produktu oraz adres zleceniodawcy.
Bardzo spodobał mi się ten pomysł, każdy czuje się wyjątkowo, ponieważ ubranie zostało przygotowane z myślą o nim.
Cena mojego projektu wyniosła tylko 40 zł, a sama koszulka dotarła do mnie w ekspresowym tempie.
Uważam, że kwota jest stosunkowo niska, a jakość bardzo wysoka.

Jak wykonać własny projekt?
1. Na samym początku odwiedzamy stronę producenta Ideashirt i wybieramy interesujący nas produkt. Ja tym razem postanowiłam pokazać to na przykładzie damskiej bluzy. Do wyboru jest również wersja męska oraz dziecięca. Cała rodzina może śmiało ubrać się w jeden projekt i tworzyć zgrany team.
2. Kolejnym krokiem jest wybranie odpowiedniego rozmiaru, koloru wybranego ciuszka oraz interesującej nas grafiki. Jak już wspominałam, można szukać spośród wielu oferowanych obrazów, własnych zdjęć lub napisów. Wybór jest ogromny, każdy znajdzie coś dla siebie. Można umieszczać je zarówno z przodu jak i z tyłu bluzy. 
3. Gdy już umieścimy wzór, przychodzi czas na przejście do koszyka, potwierdzenie i opłacenie zamówienia.
Cały proces tworzenia jest naprawdę prosty i poradzi sobie z nim każdy.

Lubicie projektować własne ubrania, czy wybieracie odzież z sieciówek?
Na blogu pojawiły się wyniki rozdania, proszę o kontakt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.