czwartek, 12 stycznia 2017

🍊🛁🍊Zimowa chwila relaksu. Sól do kąpieli, o cudownym pomarańczowym aromacie.🍊🛁🍊

Soli do kąpieli nie używałam ponad rok. Zniechęciłam się do nich po reakcji alergicznej wywołanej przez produkt BeBeauty kupiony w Biedronce. Gdy w paczce wypełnionej kosmetykami znalazłam pomarańczową sól, wiele się nie wahałam i postanowiłam urządzić sobie mini spa. Dobrze, że mam wannę, więc mogłam raczyć się ciepłą, aromatyczną i odprężającą kąpielą.
O produkcie:
Sól Floris
Stworzona w oparciu o powstałą z naturalnych solanek z okolic Bochni sól jodowo -bromową, której składniki regenerują, wygładzają i zmiękczają naskórek. Uwalniające się podczas kąpieli składniki mineralne umożliwiają oddychanie jodowym, morskim powietrzem – zapewniając relaks i odprężenie. Dodatek naturalnego, najwyższej jakości kolagenu nawilża i ujędrnia skórę. Produkt posiada doskonałe właściwości myjące, optymalne zawartość składników eliminuje potrzebę stosowania dodatkowych kosmetyków do kąpieli.
Produkt przebadany dermatologicznie. Nie zawiera sztucznych konserwantów. Bardzo dobrze tolerowany przez każdy rodzaj skóry.

Sposób użycia:
Zawartość 1/4 opakowania wsypać pod strumień bieżącej wody (ok 100l), zamieszać do całkowitego rozpuszczenia. W zależności od indywidualnych upodobań dawkowanie na proporcjonalnie zmieniać. Zalecany czas kąpieli 15-20 minut w temperaturze 36-38 stopni Celsjusza.

Skład:
Sodium Chloride, Water, Sodium Laureth Sulfate, Soluble Collagen, Fragnace, Calcium Chloride, Magnesium Chloride, Magnesium Bromide, Sodium lodide, Potasium Chloride, Postasium lodide. Nie zawiera sztucznych konserwantów.
Chociaż szata graficzna przypadła mi do gustu, to nie mogę tego powiedzieć o opakowaniu. Foliowy worek jest mało praktyczny i nie można go zamknąć, więc odpada pozostawienie go w łazience. Sól bez odpowiedniego zabezpieczenia może się wysypać lub zbrylić w wilgotnym pomieszczeniu. Musiałam dopiero przesypać je do dwóch dużych słoików, aby aplikacja była o wiele łatwiejsza. Drobinki swoją wielkością nie różnią się od zwykłej soli kuchennej, ta jedynie jest zabarwiona na pomarańczowo.
Po otwarciu soli byłam niesamowicie zaskoczona intensywnym, naturalnym i przyjemnym aromatem. Roznosi się on podczas kąpieli, pomaga się odprężyć i zrelaksować.
Do wanny zawsze wsypuję jedną miarkę zakrętki i uważam, że jest to zupełnie wystarczająca ilość.
Już od pierwszego użycia zauważyłam, że moja skóra jest przyjemnie gładka i miękka. Nie zauważyłam specjalnego ujędrnienia, być może nie zwracałam na to większej uwagi. Byłam zadowolona z przyjemnej kąpieli oraz braku reakcji alergicznej, więc używałam jej przy każdej możliwej okazji.
Sól waży 1,2 kg i wystarczyła mi na miesiąc, a jej cena wynosi tylko 9,20 zł.
W swojej ofercie mają również wersję kokosową, lawendową, morską i stracciatella.
Gdzie można je dostać? Oczywiście w sklepach internetowych i zapewne niektórych sklepach stacjonarnych, które oferują kosmetyki naturalne. Ja swoją pomarańczkę otrzymałam dzięki Liveno24.
Uważam, że jest to świetny podarek do osób, które kochają długie kąpiele.

W sklepie Liveno24 aż roi się od kosmetyków, których nie można znaleźć w innych drogeriach, więc koniecznie zapoznajcie się z ich szerokim asortymentem. Ceny są naprawdę świetne, a do tego mam dla Was rabat.
Dzięki uprzejmości Pana Łukasza (który kieruje sklepem Liveno24), mam dla Was zniżkę, która obowiązuje aż do 31.01.2017 roku.
Na hasło: KOSMO15 otrzymacie -15% rabat na zakupy w sklepie internetowym. Uważam, że rabat jest naprawdę korzystny i warto go wykorzystać.

Używacie soli?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.