niedziela, 1 stycznia 2017

🍷 🥃 🍸 🍹Procentowy manicure z NeoNail. Lakier termiczny Caipirinha- cudowne odcienie zieleni. 🍷 🥃 🍸 🍹

Po świętach złamałam jednego paznokcia i jedynym wyjściem było ścięcie ich na prosto. Świąteczny manicure wyglądał już słabo, więc Nowy Rok przywitałam z cudownym zielonym lakierem NeoNail o nazwie Caipirinha.
Jest to nazwa drinka, który tworzony jest na bazie alkoholu z trzciny cukrowej. Dodaje się do niego również limonkę, więc nazwa idealnie pasuje do odcienia.
Aby dodać odrobinę Sylwestrowego blasku, dodałam oczywiście złoty brokat! Nie byłabym sobą, gdyby mój manicure był pozbawiony blichtru.
Jak wyglądał Wasz manicure? Chętnie je zobaczę, więc podsyłajcie linki💓

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.